Olympische en Paralympische Spelen #2

Bij Chili is er nu al iemand op krukken, ik hoop niet dat dat een sporter is.

5 likes

kijken jullie op npo of eurosport? twijfel om ff over te schakelen maar is gedoe

1 like

Npo

1 like

Kom je wagenziek terug van de rit van Cortina naar Milaan :face_vomiting:

Ik kijk Eurosport maar dat commentaar is vreselijk vergeleken met nos (maar dat was het geluid niet zo lekker dus blijf toch maar hier)

1 like

:pinched_fingers:t2: Emirati arabi uniti :pinched_fingers:t2:

Deze Duitse jassen zien er toch een beetje uit als slaapzakken.

3 likes

hahaha ja en dan zo’n buckethat die bijna op een oostenrijks yodelhoedje lijkt, outfitje hoor

hahaha al deze geezers (gb)

1 like

Die rare regenponcho’s van Duitsland waren lelijk!
En zo leuk dat gedans van Jamaica!

2 likes

Ok ik ging die Nederlandse gast die net geĆÆnterviewd werd, Dave Wesselink, even googlen en misschien is dit al alom bekend maar hij was dus hordeloper, overgestapt op bobslee en is ondertussen ook advocaat, echt hoe dan

1 like

Ik kom amper mn bed uit smorgens… :sweat_smile:

11 likes

Oohoohooh wonder child. :musical_note:

3 likes

Ja echt pas een paar jaar geleden overgestapt op bobslee. Heel sick.

3 likes

Is het op Engelse volgorde eigenlijk? Dus zijn we bij Netherlands of bij Paesi Bassi

Het is altijd op volgorde van de taal van het gastland dus Paesi Bassi

3 likes

Ik ben normaal echt van Holland gebruiken voor Nederland is niet correct!!!1! maar nu denk ik Olanda is toch beter dan dit

2 likes

Hoeveel van die vrouwen met zilveren jas en zwarte bril die die ijsblokken met de naam erop dragen zouden er zijn? 100+ dat elk land zn eigen heeft? Of 3 vrouwen die steeds heen en weer moeten rennen en inmiddels lamme armen hebben? Jammer dat ze zo incognito zijn :female_detective:

7 likes

Mongoliƫ had inderdaad een mooie outfit.

2 likes

ā€œOveral lichtjes, overal olympische dromenā€

Wat een poƫzie!

Edit: hij ik ben zo in de war over de volgorde :sweat_smile: is het op volgorde in de eigen taal oid?
Edit: oh nvm we waren al bij de P :sob: