Olympische en Paralympische Spelen #2

iemand die kunstschaatsen kijkt??? HELE slechte outfit keuze voor die Italiaan man

Wauw dat kunstrijden. Echt zooo knap en mooi om te zien

Wat is het spannend bij de team competitie bij het kunstschaatsen met Japan en Amerika gelijk

2 likes

Even kort de Nederlandse resultaten van vandaag:
5000 km (m)
Marcel Bosker - 11e
Stijn van de Bunt - 9e
Chris Huizinga - 7e

Snowboarden
Melissa Peperkamp – gestrand in de kwalificaties big air - 21e
Romy van Vreden – gestrand in de kwalificaties big air - 22e

9 likes

Die Italiaan met die Intersteller muziek, zo gaaf!

5 likes

Het gaat zometeen precies tussen de laatste twee mannen, quadgod van de VS en hele goede en leuke en expressieve schaatser van Japan. Het had werkelijk niet beter uit kunnen komen dit einde van het team event!

Ik kijk amper naar de Spelen maar het contrast tussen die Georgiër die van een berg zou springen en dan een triomtocht van die Italiaan is grappig.

1 like

Italië moet mij denk ik even inhuren om live naar de Spelen te kijken want elke wedstrijd die ik live kijk, krijgt Italië een medaille :joy:

6 likes

Ik dacht echt dat de Amerikaan vol onderuit zou gaan maar hij redde het nog net. Benieuwd of dit uiteindelijk genoeg gaat zijn

3 likes

Jezus, die quadgod is wel leip hoor. Het is niet echt sierlijk denk ik, maar wel spectaculair met die sprongen

1 like

Toch het allermooiste als de laatste eroverheen gaat. So far. So good…

2 likes

Zo prachtig danst de Japanner ook! Hoop het echt!

1 like

Ik heb er geen verstand van maar ik vond de Japanner zoveel mooier en sierlijker schaatsen dan de Amerikaan (en foutloos)! Jammer dat Japan nu geen goud heeft! Zo sneu ook hoe hij zat te huilen na afloop

4 likes

Good morning!

Vandaag moet dé dag worden van Jutta Leerdam, afgelopen dagen regelmatig in opspraak gekomen omdat ze de media niet te woord wilde staan omdat ze de focus wil houden op de race die voor haar het belangrijkste is van het hele seizoen. Rond het avondeten (17.30) staat de 1000 meter voor vrouwen op het programma.

Maar niet alleen Leerdam wil hoge ogen gooien op dit nummer, de nummer 1 van het OKT Femke Kok wil ook zeker gaan proberen een poging te wagen voor een medaille en naar mijn mening is ze daar ook zeker toe in staat.

Outsider op deze 1000 meter is Suzanne Schulting die zich na een matig seizoen toch plaatste op de langebaan. Later deze Spelen zullen we haar ook nog terugzien op de 1500 meter bij het shorttracken. Het is niet uniek dat een sporter op 2 verschillende disciplines uitkomt tijdens één Spelen maar het gebeurd niet heel vaak. Zij mag vanavond de afstand openen.

18 likes

Ik voorspel voor de 1000 een podium met Leerdam, Kok en Takagi maar ik durf écht niet te zeggen wie gaat winnen. Zal tussen Leerdam en Takagi gaan denk ik. Wat denken jullie?

5 likes

Ik verwacht eigenlijk Kok. Die is zo in vorm!

5 likes

Zou mij ook niks verbazen als Kok uithaalt vandaag. Die kan redelijk vrij schaatsen omdat de druk veel meer bij de 500 ligt en alle aandacht naar Leerdam uitgaat.

In ieder geval geen zin in de grote Jake Paul show.

11 likes

Dat laatste sowieso. Wat een ontzettende kwal is die kerel

1 like

Wat een sport die 1000m snelschaatsen. Zo sierlijk.

2 likes

Zo veel zin in deze ritten!

2 likes