Zeg dat ja! Dat geluid is ook zo irritant en het beeld niet eens heel mooi. Heb het nooit gemist en vind het ook niet echt een toevoeging haha
oh die crash, wat erg. ik was aan het werk (horeca) en had de tv aangezet, wel zonder geluid en iedereen was vet gespannen voor haar race. er ging echt zo’n oooooh door de zaak toen ze crashte. zag er echt niet best uit
verschrikkelijk.

Dit moet de grappigste Olympische sport zijn haha
Benieuwd hoe ze bepalen wie boven en wie onder gaat
Hebben de mannelijke schaatsers altijd zon helm op? Heb dit nog nooit gezien
Edit: oh nee zn tegenstander niet
Er zijn een paar schaatsers die hem dragen. Overigens niet voor de veiligheid, maar omdat ze geloven dat het sneller gaat.
Dat viel niet mee van Bosker. Benieuwd of Van de Bunt kan verrassen.
Dit zou ik echt zó leuk vinden voor hem! Denk wel dat hij vooral kan verrassen op de 10k.
Tot nu toe gaat hij lekker! Ik zou het ook een leuke verrassing vinden
![]()
Mogen sporters eigenlijk zelf kiezen of hun voornaam of achternaam voluit geschreven wordt? Bij snowboarden gister verschilde het vaak.
Ik gok op een podium met Ghiotto, Jilek en Eitrem op deze 5K. Verwacht niet veel van Huizinga
Ik vind die Huizinga zo’n duffe. In die interviews met de ploegenachtervolging komt hij altijd zo zuur over. En net ook weer die reactie op Eitrem die hem voorbijreed.
Ik kijk enorm uit naar Eitrem!
Leuk dat de 5 km toch weer een beetje spannend is! Is jaren wel heel anders geweest
Wisten jullie al dat Lorello op loopafstand van het stadion woont?
en dat hij op een kilometer van het stadion is geboren?
Achternaam lijkt mij (logischerwijs?) altijd voluit geschreven en kun je herkennen aan de hoofdletters (in de vormgeving), maar sommige landen schrijven de achternaam als eerst (o.a. China), misschien dat het daarom soms lijkt of er iets afgekort wordt maar dan is het misschien de voornaam die dan dus achteraan staat?
Nee ik heb hier echt op gelet en soms staat er ‘NUDE J.’ en soms ‘JANSEN N.’ (Bij verschillende sporters dan, niet dezelfde)
Zeker, heel spannend. En ook mooi voor de sport dat hef absoluut niet meer NL is dat heerst.
Dit ja. Veel winnen in sochi was leuk maar als NL te dominant is verdwijnt het schaatsen op den duur van de spelen.
Maargoed, we zijn toch Nederland. Geef het een paar jaar en er staat wel weer een talent op dat goed meekan op de lange afstanden