Olympische en Paralympische Spelen #2

Horen schaatsers niet sowieso uit Friesland te komen. Krijg echt kortsluiting dat Jutta uit Zuid-Holland komt :rofl:

3 likes

Ik werk met meerdere mensen uit t westland en echt de dingen die zij soms zeggen :scream:

4 likes

hahaha lekker sneertje naar de interviewer wel

11 likes

haha dat verschil in rijstijl tussen femke en jutta is zo leip

2 likes

Alles boven de rivieren behalve Utrecht heeft momenteel wel een schaatser rijden bij de Nederlandse top en vergeet Ireen Wust uit Brabant niet.

4 likes

Wat een lieverd die femke

18 likes

Mijn opmerking was ook niet helemaal serieus bedoelt, maar het zijn nog steeds wel vaak Friezen haha

1 like

Ahhh love Mark Tuitert en zn tranen

2 likes

Damn, hema is wel echt snel zeg. :joy:

37 likes

Hahaha ja die mensen zitten echt ready natuurlijk

4 likes

Ik vind die Jake Paul ook afschuwelijk maar puur kijkend naar de sport en hoe hard ze ervoor heeft gewerkt heet Jutta dit wel echt zelf verdient hoor en Femke uiteraard ook

25 likes

Ohhh ik wil echt nog even niet naar een ander onderdeel, ik wil nog even naat de schaatshal en bert maalderink die iedereen en z’n moeder en de hond om een analyse vraagt

10 likes

Ik vond het waanzinnig, moest ook echt janken bij de uitslag. Vind het beide echt geweldige sportvrouwen op hun eigen manier. Tja dat Jutta voor Jake is gevallen vind ik ook nog steeds een bijzonder maar doet niks af aan haar geweldige prestatie en hoe ze deze weg heeft afgelegd. Kan niet wachten op de 500m zondag met Femke

11 likes

Heb het nog nooit eerder gekeken, maar wat een mooie sport dat Rodelen. Ook zo’n enorme sportiviteit naar elkaar toe! Heb nu alle 4 de runs van de mannen gekeken en echt heel tof. Gaat ook lekker snel

1 like

ik kijk kunstschaatsen (korte kur vrouwen) terug en ik vind het jammer dat je het commentaar niet uit kan zetten. soms informatief hoor maar ik wil juist de muziek erbij horen en ik weet verder toch niet wat (of wie??) een ina bouwer of een tolov is. voor hoe ik het (ook) wil kijken een beetje alsof er iemand door een balletvoorstelling heen zit te tetteren 🄹

en wat zijn die pakjes soms toch mooi mn eksterglitterhart bonst ervan

4 likes

Waar kijk je? Want volgens mij kan dit op HBO Max, dan kun je bij audio de taal van het commentaar kiezen maar is er ook een optie ā€˜Geen dialoog’ (bij mij in ieder geval).

1 like

whahaha ā€œ3x goud (besef o dat kan niet), wil je dat knippen ajbā€

4 likes

oh megachill dankjewel :star_struck:

3 likes

overigens supporten we niet het Franse duo bij de ice dance !!! :warning::warning::warning:

smerige mensen

Naaaah wie t beste doet mag winnen he

2 likes