Hoe groot is het budget dat we in dit scenario hebben? ![]()
Bobslee misschien? Doen regelmatig atleten uit hele andere disciplines aan mee. Vooral explosieve kracht, sterke benen nodig.
Roeien, weliswaar niet winterspelen maar heel veel roeiers beginnen pas in hun studententijd en leven ook niet onwijs als atleten
Vond ik ook gek, maar dit is NH-nieuws. Die reporteren alleen over mensen of gebeurtenissen uit Noord-Holland. Gok dat ze de enige zijn uit het team.
Iemand dit gezien? ![]()
Hahaha nee maar las het net. Bijzonderā¦
wauwā¦.
vind dit overigens wel een prachtig olympisch moment!!!
De minion staat op het ijs! Ik hou ervan hahah
wauw die kür van die pool net was echt mega cringe
Ik gun Shun Sato echt een gouden medaille. Die emoties na het net niet goudbij de landenwedstrijd brak echtmijn hard. Hij schaatste zo prachtig
Eerst kwalificatie nu
ja dat wordt t m niet meer
vond deze kur ook vrij mid
Nee helaas
Wauw deze Fransman daarin tegen
Edit: jeeetjee deze score!
Ik heb vrijwel geen verstand van kunstrijden, maar dit is duidelijk fantastisch.
prachtig idd!!!
Zoān leuke kür dit van Kagiyama. Erg jammer van de fout.
Stom van mijzelf deze gedschte gang en niks tegen die Malinin, maar gun het de VS gewoon toch niet
Zoo dat verschil in punten van de eerste drie, versus de rest. Vond de kur van de fransoos ook echt prachtig, wonderschoon.
Vind het wel jammer dat het commentaar niet iets meer uitleg geeft, voor leken zoals ik die eenmaal per vier jaar naar het kunstschaatsen kijkt.
naaaah normaal ben ik ook echt VS hater maar niet bij het figure skating!!! zitten meerdere in het team die grenzen aan het verleggen zijn in goede zin. meerdere hebben zich duidelijk uitgesproken tegen overheid, zijn vooral (kinderen van) migranten, amber is belangrijke LGTBQ advocate en zelf ook queer, alysa spreekt zich veel uit over hoe toxic de sport kan zijn en is ook aantal jaar gestopt, zitten meerdere āoudere schaatsersā bij, en maxim is begin dit jaar nog zān beide ouders verloren in een vliegtuigongeluk en staat hier alsnog op t ijs
Ah, dit wist ik niet. Ik ben voor het eerst deze dagen het kunstrijden pas aan het volgen. Ga morgen even het team uitpluizen!
Die foto die hij omhoog hield, ach ![]()
Ik lees net dat als je goud wint je maar 30k krijgt? Tuurlijk is een boel geld maar in verhouding? Je traint er 4 jaar voor haha