Hahaha
Doet mij denken aan dit moment met Wijndal
Hahaha
Doet mij denken aan dit moment met Wijndal
Wat een leuke kür dit van Zuid Korea
yuk lekker stel
ik vind femke kok zo leuk
lief, sportief ook naar jutta toe en een beetje ontwapenend ofzo? haha girlcrushhhh
Ik vind haar in die interviews ook echt inspirerend, ook hoe rustig ze vertelt enzo
ja zij is echt de rust zelve lijkt het he? ook het moment voor ze op het erepodium stapte, zo kalm! echt knap
Ik vind die jaren 90 nummers zo leuk bij het ijsdansen! Vond vooral die van de Spice Girls heel erg tof.
Ik zit hier ook vooral te genieten van de muziek!
Zo gisteren was wel echt een mooie 1000m, ik word buzzzend wakker. Femke Kok reed fantastisch en ik dacht even dat het Jutta Leerdam niet zou lukken om er onderdoor te gaan. Maar mijn voorgevoel was verkeerd. Ik vind het idee dat je op .28 (als ik het nu goed schrijf, ik ben echt slecht met getallen) kan verliezen echt bizar. Dat is in het āechteā leven een ongrijpbare hoeveelheid tijd, gewoon verwaarloosbaar eigenlijk zou je zeggen. Bij dit soort races maakt dat gewoon een verschil tussen goud en zilver. Ik zou eigenlijk twee keer goud (
) willen geven, ze hebben het allebei zo verdiend met hun ORs.
Na een geweldige avond gisteren (met goud en zilver als gevolg) heeft het schaatsprogramma even een kleine break en is het voor de volgende sport tijd om te gaan beginnen met hun Olympische Spelen, namelijk: shorttrack
De dinsdagochtend staat in het teken van de kwalificaties op de volgende onderdelen:
500m (v) en 1000m (m). Op de 500 meter komen de zussen Velzeboer en Selma Poutsma in actie en zeker Xandra Velzeboer heeft haar zinnen gezet op deze afstand. Er zijn 8 heats met in totaal 4 deelnemers en alleen de beste twee van elke heat gaan door naar de volgende rondes (op donderdag 12-02)
Op de 1000m voor mannen staan vlaggendrager Jens van āt Wout en Teun Boer in de startblokken. Aan het einde van de ochtend is het dan ook nog tijd voor de mixed relay waarbij van 12 tot 13 de finales worden afgewerkt. in alle drie voorgaande wereldbekerseizoenen schreef het team minstens de helft van de mixed teamrelays op zijn naam dus er is zeker kans op een medaille

Heel veel zin in het shorttracktoernooi ![]()
Deze docu is ook erg mooi. Jan Smeekens die op 12 duizendsten het goud misloopt in Sochi en de impact die dat heeft.
Wohoo ik zit klaar hoor! Shorttrack!
Moet echt weer eens kijken als er een wedstrijd is in Dordrecht, mn hometown. Lijkt me gaaf om in het echt mee te maken.
Leuk dat de Koning in het publiek zit! Wel wallen dus zal welaat geworden zijn haha.
Heel zenuwachtig word ik hier van. Kan zo makkelijk misgaanā¦
Volgende rit is dan pas weer donderdag?
Ja maar dan wel alles achter elkaar tot er een medaille gewonnen is.
Alle Nederlanders door naar de kwartfinales van het shorttrack. Zometeen tijd voor de mixed relay
Ahhh zo sneu die val!
Wow Britse commentatoren vertellen dat je als land 100 pond moet betalen om een protest aan te vragen.
Klinkt als omkopen dit haha
Heel jammer van Nederland
Ahhh wat is dit toch een zure sport af en toe! Echt sneu voor Korea nu ook bijv
Ahh Xandra Velzeboer helemaal in tranen⦠Hopelijk kan ze de knop omzetten en donderdag voor een medaille gaan