Olympische en Paralympische Spelen #2

En dan zijn dit ook nog eens de laatste spelen met deze ‘bonus’. Is te duur, dus gaat weg. Plus, je krijgt hem maar 1x. Ook als je meermaals goud wint. Oh, en de belasting gaat ook nog van die 30k af.

3 likes

Het schaatsen pakt zijn programmering weer op; vanavond (18.30) is het tijd voor de 1000 meter bij de mannen. Wordt dit net zo’n sensatie als afgelopen maandag? Er staat in elk geval genoeg Nederlands geweld aan de startlijn: Jenning de Boo, regerend wereldkampioen Joep Wennemars en Kjeld Nuis. Hebben zij in huis wat er nodig is om de Amerikaan Jordan Stolz van het goud af te houden?

18 likes

Helemaal zin hier in! Zo spannend!

2 likes

Heeeeeeeel veel zin in! Ik zet in op een podium met Stolz, Zurek en De Boo of Wennemars. Maar Stolz gaat m wel winnen

5 likes

De Boo gaat winnen!!! :rocket::rocket::rocket::rocket::rocket:

8 likes

Ik hoop op de Boo. Mooie loting tegen Stolz.
Al heeft de Boo op de 500m misschien meer kans.

5 likes

Weet iemand waarom er met de super g altijd iemand achteraan lijkt te skiën? Is dat om de poortjes weer goed te zetten?

Wel echt bizar hoor, die snelheden!

Lijkt me ook lastig bij zon discipline dat het weer zo kan omslaan, wel/ geen zon, beetje sneeuw wellicht, als het gaat om tienden van een seconde

2 likes

Toevallig zat mijn man net een filmpje te kijken dat bij snowboarden (dacht ik) waar een groepje mensen achteraan skiet om inderdaad de poortjes goed te zetten en ook de blauwe lijnen bij te werken mocht dat nodig zijn.

1 like

Haahaha ik zit er ook op te letten!!

Verder zit ik ook te kijken naar die schaatspakken maar die voornaad bij de geslachtsdelen kán toch voor niemand lekker zitten

6 likes

Hahahahaa ja zei ik letterlijk net tegen mn TV

Onmogelijk groot voorhoofd met een gezicht dat lijkt alsof het naar beneden is gegleden = Noor

Verder niks tegen Noren hoor, maar ben blij dat ze naast rijk en succesvol niet ook nog eens knap zijn. Beetje evenwicht in de wereld.

2 likes

Doodeng ook die mannen op die schaatsen. Stel dit komt achter je aan in het donker

1 like

Denk dat ze klunend over de straat vooral hilarisch zijn; weet niet of jij meestal op ijs loopt?

2 likes

Je weet nooit waar je in beland zemra!!!

2 likes

Denk dat je binnen 0.00001 sec gepakt bent dus überhaupt niet ‘achter je aan’ te noemen.

En anders zou ik gewoon stilstaan en mijn lot accepteren. Die dikke bovenbenen zijn al eng zat.

4 likes

Bij nader inzien mag die duitser toch achter me aan komen in het donker :eyes:

2 likes

Die Duitser van net had hem over zijn onderbuik gedrapeerd.

1 like

Dames ik wil schaatsen kijken maar door jullie ben ik afgeleid en kijk dus steeds naar IETS ANDERS!!!

kom op Joep!!!

4 likes

Ik ben nu de hele tijd onbewust aan het bedenken of iemand mij wel of niet in het donker mag achtervolgen :sob:

1 like

Dood eng als Joep in z’n schaats pak achter je aan gaat

1 like