omg ja ziet er zo ongemakkelijk uit altijd. je ziet bij sommige mannen ook heel duidelijk bij of ze left of right hanging zijn
Doodeng ook die mannen op die schaatsen. Stel dit komt achter je aan in het donker
Denk dat ze klunend over de straat vooral hilarisch zijn; weet niet of jij meestal op ijs loopt?
Je weet nooit waar je in beland zemra!!!
Denk dat je binnen 0.00001 sec gepakt bent dus ĂŒberhaupt niet âachter je aanâ te noemen.
En anders zou ik gewoon stilstaan en mijn lot accepteren. Die dikke bovenbenen zijn al eng zat.
Bij nader inzien mag die duitser toch achter me aan komen in het donker ![]()
ik vind ze ook vaak kenmerkende neuzen hebben, soort mix van dopneus en varkensneus??
haah ik wilde eigenlijk zeggen dat ze soms een beetje downie aandoen maar dacht nah das lullig. maar nu googlede ik norse people om even naar hun neuzen te kijken en toen kreeg ik deze foto ![]()
Die Duitser van net had hem over zijn onderbuik gedrapeerd.
hahahaha ik kijk m ff terug en toen ie nog stond was het echt een sicke cameltoe en in startpositie was het ![]()
![]()
Dames ik wil schaatsen kijken maar door jullie ben ik afgeleid en kijk dus steeds naar IETS ANDERS!!!
kom op Joep!!!
Ik ben nu de hele tijd onbewust aan het bedenken of iemand mij wel of niet in het donker mag achtervolgen ![]()
Dood eng als Joep in zân schaats pak achter je aan gaat
Nee mag ![]()
Oh neeeeee fak
Godverdomme
Ja kut dit.
Neeee
Shiiit
Woooow wat kut zeg