ja dat wordt t m niet meer
vond deze kur ook vrij mid
ja dat wordt t m niet meer
vond deze kur ook vrij mid
Nee helaas
Wauw deze Fransman daarin tegen
Edit: jeeetjee deze score!
Ik heb vrijwel geen verstand van kunstrijden, maar dit is duidelijk fantastisch.
prachtig idd!!!
Zoān leuke kür dit van Kagiyama. Erg jammer van de fout.
Stom van mijzelf deze gedschte gang en niks tegen die Malinin, maar gun het de VS gewoon toch niet
Zoo dat verschil in punten van de eerste drie, versus de rest. Vond de kur van de fransoos ook echt prachtig, wonderschoon.
Vind het wel jammer dat het commentaar niet iets meer uitleg geeft, voor leken zoals ik die eenmaal per vier jaar naar het kunstschaatsen kijkt.
naaaah normaal ben ik ook echt VS hater maar niet bij het figure skating!!! zitten meerdere in het team die grenzen aan het verleggen zijn in goede zin. meerdere hebben zich duidelijk uitgesproken tegen overheid, zijn vooral (kinderen van) migranten, amber is belangrijke LGTBQ advocate en zelf ook queer, alysa spreekt zich veel uit over hoe toxic de sport kan zijn en is ook aantal jaar gestopt, zitten meerdere āoudere schaatsersā bij, en maxim is begin dit jaar nog zān beide ouders verloren in een vliegtuigongeluk en staat hier alsnog op t ijs
Ah, dit wist ik niet. Ik ben voor het eerst deze dagen het kunstrijden pas aan het volgen. Ga morgen even het team uitpluizen!
Die foto die hij omhoog hield, ach ![]()
Ik lees net dat als je goud wint je maar 30k krijgt? Tuurlijk is een boel geld maar in verhouding? Je traint er 4 jaar voor haha
En dan zijn dit ook nog eens de laatste spelen met deze ābonusā. Is te duur, dus gaat weg. Plus, je krijgt hem maar 1x. Ook als je meermaals goud wint. Oh, en de belasting gaat ook nog van die 30k af.
Het schaatsen pakt zijn programmering weer op; vanavond (18.30) is het tijd voor de 1000 meter bij de mannen. Wordt dit net zoān sensatie als afgelopen maandag? Er staat in elk geval genoeg Nederlands geweld aan de startlijn: Jenning de Boo, regerend wereldkampioen Joep Wennemars en Kjeld Nuis. Hebben zij in huis wat er nodig is om de Amerikaan Jordan Stolz van het goud af te houden?
Helemaal zin hier in! Zo spannend!
Heeeeeeeel veel zin in! Ik zet in op een podium met Stolz, Zurek en De Boo of Wennemars. Maar Stolz gaat m wel winnen
De Boo gaat winnen!!! ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop op de Boo. Mooie loting tegen Stolz.
Al heeft de Boo op de 500m misschien meer kans.
Weet iemand waarom er met de super g altijd iemand achteraan lijkt te skiƫn? Is dat om de poortjes weer goed te zetten?
Wel echt bizar hoor, die snelheden!
Lijkt me ook lastig bij zon discipline dat het weer zo kan omslaan, wel/ geen zon, beetje sneeuw wellicht, als het gaat om tienden van een seconde
Toevallig zat mijn man net een filmpje te kijken dat bij snowboarden (dacht ik) waar een groepje mensen achteraan skiet om inderdaad de poortjes goed te zetten en ook de blauwe lijnen bij te werken mocht dat nodig zijn.
weet niet of je kijkt @Zemraluani maar deze bjorn magnussen heeft ook precies zoān norenkop
Haahaha ik zit er ook op te letten!!
Verder zit ik ook te kijken naar die schaatspakken maar die voornaad bij de geslachtsdelen kƔn toch voor niemand lekker zitten
Hahahahaa ja zei ik letterlijk net tegen mn TV
Onmogelijk groot voorhoofd met een gezicht dat lijkt alsof het naar beneden is gegleden = Noor
Verder niks tegen Noren hoor, maar ben blij dat ze naast rijk en succesvol niet ook nog eens knap zijn. Beetje evenwicht in de wereld.