Olympische en Paralympische Spelen #2

Ja tussen nu en de 1500 meter echt wel genoeg tijd maar tussen deze re-skate en die rit hiervoor…

1 like

Ja iets a la opmerkelijk dat de ene chinees de ander aan een medaille helpt oid. Het is fucking kut dat dit gebeurd op dit moment en imo onbegrijpelijk als topsporter op dit moment, maar valsspelen insinueren vind ik wel eens grens over gaan.

4 likes

Ik zag Suzanne net, zij gaat die Chinees Tonya’en Hahahha

9 likes

Poeh, kans is klein dat ie zn tijd verbeterd, maar wat gun ik het hem dat het wel lukt

2 likes

Fackkk! Zo zonde

2 likes

awwwww

Tyfus Chinezen :rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage:

8 likes

Alle respect voor deze man om het toch te proberen.

4 likes

Ik hoorde die opmerking niet per se op die manier want het klopt gewoon als je kijkt wat het gevolg is. Ning was nu nooit derde geweest zonder die hinder, maar dat insuneert geen opzet

14 likes

Daarnet met de hinder zelfs sneller dan nu, jeetje, echt heel zonde

1 like

Chinezen zijn ook altijd heel vies in het shorttrack dus ik zou er niet zo zeker van zijn dat ze dit niet gemanipuleerd hebben.

3 likes

Ja niet heel gek zonder tegenstander, luchtcirculatie. Half uur eruit.

Wel mooi hoe het publiek los ging om hem aan te moedigen.

4 likes

Zijn wel echt twee heel verschillende sporten. In het shorttrack moet je ook een beetje vies spelen af en toe

2 likes

Kunnen ze die Stolz niet hinderen op de 1500.
Amerika, china, mogen elkaar toch niet.

Ik vind dat Rusland, China en de VS alle drie uitgesloten zouden moeten worden van alle sporten.

2 likes

Ik hoop dat die Chinees zijn bronzen plak straks in de liftschacht van het hotel laat vallen. Wat oneerlijk dit.

13 likes

Ik heb die opmerking echt niet zo gehoord. Er werd geen opzet geïnsinueerd maar het klopt
wel dat Ning nooit brons had gehad als Wennemars niet was gehinderd.

3 likes

Dat ie ze op de 1500 maar helemaal de tyfus inschaatst en die Chinees ergens Erben en Suus tegenkomt in een donker steegje!!

10 likes

zal weinig applaus krijgen straks chinaboy

het lijkt me voor de boo ook dubbel voelen ergens tenminste als ik de boo zou zijn. t is toch je maat die zich als alles goed was gegaan waarschijnlijk aan jouw tijd had gewaagd

1 like

Nja en of het nou opzet was of niet, je koopt er niks voor.

Al geloof ik best wel enige vorm van opzet. Je merkt vrij snel in de bocht al of je snelheid sneller of langzamer is. Hij had gewoon moeten laten lopen, maar was daar te koppig voor. Snap echt niet waarom jullie het zo zielig voor die Chinees vinden.

9 likes