Vind jij het zielig voor die Chinees?
- Ja is sneu
- Nee tyfus over z’n hele lijf die lul
0 stemmers
Vind jij het zielig voor die Chinees?
0 stemmers
Ja ik keek het net nog een keer terug, hij ging ook gewoon alsnog NIET aan de kant. Zo facking slome reactie
Maar zou Ning volgens jullie dan zijn medaille moeten afstaan? Het is ontzettend zuur, maar hij kan hier niet op afgerekend worden lijkt mij.
Ik snap dit ook niet. Op dit niveau topsport kan je dit soort fouten echt niet maken. Dat bestaat gewoon niet. Het is niet de amateurvereniging van Schubbenkutteveen. Dit is de 0,1 procent van alle schaatsers in de wereld.
Was dit opzet
0 stemmers
toxic masculinity!!! de audacity van een man die niet wil toegeven dat hij langzamer is
Ja nu durft niemand er meer voor uit te komen natuurlijk.
Eens.
Herinner me nog Kai Verbij die tijdens de (vorige?) OS z’n 1000m liet lopen door een kanshebber op de kruising goed voor te laten gaan, dan ben je een topper
Nee totaal niet zielig voor die Chinees, het is echt fucking dom. Heeft ie eigenlijk een DQ gekregen?
Maar even positief: die 600 meter van De Boo belooft heel veel goeds voor de 500 meter. Het is echt geen zekerheid dat Stolz daar ook goud pakt.
Maar echt, hij bleef echt zo voor hem hangen. Liefst zou je hem op dat moment van die baan afduwen. Echt rot gewoon op
Oja die kreeg nog een sportiviteitsprijs ![]()
Als je bij schaatsen, ongeveer de meest gezellige sport ooit, uitgejouwd wordt, dan weet je dat je gewoon een eikel bent.
Ja, gelukkig wel
nee tuurlijk niet! dit is gewoon sport en hij verdient zijn medaille. maar bedoel meer dat het publiek dat 80% nederland lijkt waarschijnlijk zo goed als bijna niet courteous gaat klappen denk ik
Ooh dit ben ik alweer vergeten hahah. Had ie wel buitenbaan (als in voorrang)?
Beijing 2022 | Verbij na mislukte 1000m door wissel - “Zo’n klootzak ben ik niet” - Eurosport
Was die Chinees maar niet zo’n klootzak!
Voelt een beetje als de foute wissel all over again.
Waarom moeten Nederlandser weer zo’n lelijke dikke jas aan hier? Michelin mannetje zo
Jenning wel top hoor. Belooft idd veel voor de 500!
Nee dat denk ik ook niet, hoop niet dat er ge boed wordt
Edit: valt me best mee
ah viel mee gelukkig! sws geen boegeroep, zou ik ook wel heel raar en heftig vinden hoor