4 jarige ik elke keer als ik deze man zag: GORE LANDVERRADER ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De OG Ted-Jan Bloemen
Dat ze hem ook stug Schaatsbelg bleven noemen.
Ik zag hem laatst nog op tv en vond hem best wel aantrekkelijk op een bepaalde manier ![]()
Hadden ze in die tijden maar de kabouterdans gedraaid elke keer als ie in Heerenveen reed.
Ik was op Falko Zandstra.
Ook niet echt lekker opgedroogd trouwens

Edit wel even een mooie foto toegevoegd, doet hem anders geen recht:

Ja als jullie jeugd het over Jenning heeft, zie ik alleen maar trainer Gerard aka Tarzan op wie ik in 2002 verliefd was na deze situatie:

Niet Rintje maar weet dat dit ook wel werd gewaardeerd door velen toen. Grappige is dat hij nu de coach van Femke Kok is.
En ik moest hier ook wel aandenken toen Angela
De Jong gisteren commentaar had op Jutta Leerdam die haar rits naar beneden doet na een race. Ik weet niet beter dan dat de rits vaak naar beneden is gegaan de afgelopen jaren. Maar bij een vrouw is het opeens een probleem.
OP MUTE ![]()
Omg ja Diniz. Shit he, die is nog jonger dan de Boo.
Dit is Naomi van As, de vrouw van Sven, als man echt 1 op 1 holy fuck
Dit is net Ghiotto hahaha
Ik zie nu de samenvatting van dat dubbel rodelen. Wat een lijpe sport ook weer hè. Op elkaar in een bakje van een ijsbaan af ![]()
Het is simpel hoor, niemand zo leuk en lekker als Mark Tuitert. En nog age proof ook.
Ach jongens mijn eerste girl crush Anni Friesinger is ook nog steeds samen met Ids Postma wat cuuuuuuuute
Ik vond het altijd zo cute als Anni Nederlands sprak en ze was altijd zo blij, echt de anti Claudia Pechstein* (daar was ik bang voor)
Tuitert is in het echt ook heel aardig!
Ja die heeft ook heel het duitse schaatsen om zeep geholpen. Takkewijf.