Olympische en Paralympische Spelen #2

Even een plus punt: we zijn nu eindelijk van Kneld af! Die zwaait uit toch nu?

Nee de 1500 nog

Nog niet, die mag de 1500 nog rijden en is nog niet gezegd dat ie stopt dacht ik

1 like

Kut

3 likes

HAHA GIRL IK OOK zowel aan het ovuleren als uitkijken naar diniz

6 likes

Ben je m’n buurvrouw? Cyclussyncing haha

Jongens niet zo smerig lopen doen, Jenning is een kind.

Doe chique zoals ik, als 5 jarige heimelijk verliefd zijn op een schaatser van 25 jaar ouder :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Als je niet weet wie dit is ben je geen echte schaatsfan trouwens. Icoon :star_struck:

8 likes

7 year old me bij de Sanex Reclame van Rintje:

:hot_face::hot_face::hot_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face:

3 likes
8 likes

4 jarige ik elke keer als ik deze man zag: GORE LANDVERRADER :rage::face_with_symbols_over_mouth::rage::face_with_symbols_over_mouth::rage::face_with_symbols_over_mouth::rage::face_with_symbols_over_mouth:

De OG Ted-Jan Bloemen

8 likes

Dat ze hem ook stug Schaatsbelg bleven noemen.

3 likes

Ik zag hem laatst nog op tv en vond hem best wel aantrekkelijk op een bepaalde manier :see_no_evil:

2 likes

TJ’s prime-time

Hadden ze in die tijden maar de kabouterdans gedraaid elke keer als ie in Heerenveen reed.

Ik was op Falko Zandstra.

Ook niet echt lekker opgedroogd trouwens

IMG_5277

Edit wel even een mooie foto toegevoegd, doet hem anders geen recht:

IMG_5280

2 likes

Ja als jullie jeugd het over Jenning heeft, zie ik alleen maar trainer Gerard aka Tarzan op wie ik in 2002 verliefd was na deze situatie:

IMG_9107

15 likes

Niet Rintje maar weet dat dit ook wel werd gewaardeerd door velen toen. Grappige is dat hij nu de coach van Femke Kok is.

En ik moest hier ook wel aandenken toen Angela
De Jong gisteren commentaar had op Jutta Leerdam die haar rits naar beneden doet na een race. Ik weet niet beter dan dat de rits vaak naar beneden is gegaan de afgelopen jaren. Maar bij een vrouw is het opeens een probleem.

7 likes

OP MUTE :zipper_mouth_face:

hahahaha

ik had trouwens ook een enorme zwak voor gianni romme trouwens maar meer op een lieve oom met een puppygezicht manier

4 likes

Omg ja Diniz. Shit he, die is nog jonger dan de Boo.

1 like