Dit idd! Ik ging van de week al door mn enkel omdat ik een klein takje niet zag liggen, moet daar nu steeds aan denken als ik skiën zit te kijken.
Vind die dennentakjes bij alle sporten zo geinig
Jammer dat het Glenn de Blois niet is gelukt om de achtste finale door te komen. Hij had een knappe tijd meegenomen uit de kwalificatie.
Ik wist voorheen niet dat Snowboardcross echt een sport was. Ik vind het een leuke sport om naar te kijken! Net als motorcross bij de Zomerspelen.
Is echt een van m’n favo’s. Gaat lekker snel, meerderen tegelijk, vaak spannende finishes.
Echt een leuke sport om naar te kijken.
Ik blijf dat gedoe rondom de ploegenachtervolging bijzonder vinden. Niet de eerste keer dat er gedoe is rondom slechte communicatie.
Van de Bunt in onzekerheid over achtervolging: ‘Ik las dat tot mijn verbazing in de pers’ - Van de Bunt in onzekerheid over achtervolging: 'Ik las dat tot mijn verbazing in de pers'
Ik wilde dit net komen posten, wat is het toch een amateuristisch zooitje met die ploegenachtervolging.
Vooral ook omdat Rintje Ritsma zelf volgens mij altijd een duidelijke mening had over hoe t moest gaan, nog niet veel van gemerkt.
Vind het zo leuk hoe achteloos die mannen over dat ijs glijden met hun hand in de zij om al glibberend te overleggen.
Heel benieuwd naar deze 5km ![]()
Vind het knap hoor hoe ze dit wel maar even doet, terwijl ze vandaag past wist dat ze dit ging doen.
In de liveblog van de NOS staan de tijden
SUCK IT BELG
woah spannende rit! wat super knap dat ze nog zo kon versnellen op het einde!
Ik moet weer lachen om dat armpje van wiklund en die vergelijking hier eerder met de inbreker ![]()
hahaha echt precies de inbreker van de sims!
Jaaaaaa suck it NOOR
Waaatt! Zielig voor de Belg wel
Ohhh wat spannend! Maar sowieso een medaille!
Sandrine Tas heeft er 6 seconden van haar persoonlijk afgereden, zo indrukwekkend. Kans is klein maar een medaille kan nog.
Ik wil wel goud voor Lolo alsnog hoor, love haar
Ahhhhhhhh ik wil ook dat Sidonia een medaille haalt eigenlijk