hier bijna kerstman/the santa clause vibes
Dit is Naomi van As, de vrouw van Sven, als man echt 1 op 1 holy fuck
Dit is net Ghiotto hahaha
Ik zie nu de samenvatting van dat dubbel rodelen. Wat een lijpe sport ook weer hè. Op elkaar in een bakje van een ijsbaan af ![]()
Het is simpel hoor, niemand zo leuk en lekker als Mark Tuitert. En nog age proof ook.
ik wou zeggen nee hij lijkt niet op naomi maar
toch best wel
en bob/bert de jong was ik helemaal vergeten
Ach jongens mijn eerste girl crush Anni Friesinger is ook nog steeds samen met Ids Postma wat cuuuuuuuute
Ik vond het altijd zo cute als Anni Nederlands sprak en ze was altijd zo blij, echt de anti Claudia Pechstein* (daar was ik bang voor)
Tuitert is in het echt ook heel aardig!
Ja die heeft ook heel het duitse schaatsen om zeep geholpen. Takkewijf.
Ja inderdaad leuk stel!
Claudia Pechstein heb ik later toch wel respect voor gekregen. Die is volgens mij ook helemaal kapot gedopet in de DDR tijd nog. En heeft volgens mij als veertiger nog meegedaan. Ik heb een keer een docu met haar gezien, misschien andere tijden sport. Daarna ben ik toch anders naar haar gaan kijken.
Heb je een 06 voor me?
49 was ze ja, tijdens de vorige OS
![]()
Al 3 keer geopereerd en die constructie ziet er ook uittt joh
dit is fucking cute
ik ging ff kijken wat pechsteinn nu doet en die is sergeant bij de fucking POLIZEI
Hardop gelachen om deze gelijkenis, en daarna m’n man ook
Het is niet heel toevallig hoor dat ze zo lang heeft kunnen meedoen. Hele goede tijden reed ze toen ook al nket meer.
Haar vriend of bodygoard of whatever, werd voorzitter van de Duitse schaatsbond.