Olympische en Paralympische Spelen #2

hier bijna kerstman/the santa clause vibes

5 likes

Dit is Naomi van As, de vrouw van Sven, als man echt 1 op 1 holy fuck

4 likes

Dit is net Ghiotto hahaha

2 likes

Ik zie nu de samenvatting van dat dubbel rodelen. Wat een lijpe sport ook weer hè. Op elkaar in een bakje van een ijsbaan af :laughing:

6 likes

Het is simpel hoor, niemand zo leuk en lekker als Mark Tuitert. En nog age proof ook.

7 likes

Die mij maar Tuitert. Die gaat er met de jaren steeds beter uitzien, net als Pedro Pascal.

5 likes

Oke, maar ik wil ook Diniz

5 likes

ik wou zeggen nee hij lijkt niet op naomi maar

toch best wel

en bob/bert de jong was ik helemaal vergeten

7 likes

Gewoon dit punt.

9 likes

Ach jongens mijn eerste girl crush Anni Friesinger is ook nog steeds samen met Ids Postma wat cuuuuuuuute

Ik vond het altijd zo cute als Anni Nederlands sprak en ze was altijd zo blij, echt de anti Claudia Pechstein* (daar was ik bang voor)

16 likes

Tuitert is in het echt ook heel aardig!

1 like

Ja die heeft ook heel het duitse schaatsen om zeep geholpen. Takkewijf.

6 likes

Ja inderdaad leuk stel!

Claudia Pechstein heb ik later toch wel respect voor gekregen. Die is volgens mij ook helemaal kapot gedopet in de DDR tijd nog. En heeft volgens mij als veertiger nog meegedaan. Ik heb een keer een docu met haar gezien, misschien andere tijden sport. Daarna ben ik toch anders naar haar gaan kijken.

3 likes

Heb je een 06 voor me?

1 like

49 was ze ja, tijdens de vorige OS

3 likes

:smirk:

2 likes

Ondertussen Vonn: L I N D S E Y • V O N N on Instagram: "I had my 3rd surgery today and it was successful. Success today has a completely different meaning than it did a few days ago. I’m making progress and while it is slow, I know I’ll be ok. Thankful for all of the incredible medical staff, friends, family, who have been by my side and the beautiful outpouring of love and support from people around the world. Also, huge congrats to my teammates and all of the Team USA athletes who are out there inspiring me and giving me something to cheer for. ❤️🤍💙"

Al 3 keer geopereerd en die constructie ziet er ook uittt joh

3 likes

dit is fucking cute

ik ging ff kijken wat pechsteinn nu doet en die is sergeant bij de fucking POLIZEI

2 likes

Hardop gelachen om deze gelijkenis, en daarna m’n man ook

1 like

Het is niet heel toevallig hoor dat ze zo lang heeft kunnen meedoen. Hele goede tijden reed ze toen ook al nket meer.

Haar vriend of bodygoard of whatever, werd voorzitter van de Duitse schaatsbond.

https://www.trouw.nl/sport/deze-gemankeerde-ddr-generaal-wil-het-duitse-schaatsen-uit-het-slop-halen~bdf177e8/

3 likes