Olympische en Paralympische Spelen #2

nog nooit gehoord van deze knul maar jeeeeej!

6 likes

Wooow wat knap!! Wat gaaf ook, 2x goud!

2 likes

Zo heb ik het 8 jaar terug ontdekt! Zo zo blij mee

4 likes

Hahah de vlaggendrager!!

3 likes

Hoe wordt dit gekozen eigenlijk? Is dat een loting?

2 likes

GOUD VAN 'T WOUT!! (nog steeds geen idee maar dit heb ik van NOS haha)

6 likes

Volgens mij kiezen ze bij de opening meestal iemand met potentie en bij de sluiting iemand die iets bijzonders heeft gepresteerd

1 like

Bij NL door NOC*NSF
Op basis van persoonlijkheid/inspiratiebron soms prestatie. Ook vaak 1 man en 1 vrouw…
Hij schijnt een hele positieve invloed te hebben op het hele team (hoorde ik in een podcast of commentaar bij die mixed?)

2 likes

Zooo wat een spannende finish, bizar! Leuke avond :1st_place_medal::1st_place_medal:

Haha aw die big smile van Xandra, echt geweldig

11 likes

naaaaaah wat cute hoe de andere medaillisten haar winst vieren

16 likes

Ja ik vind het überhaupt altijd knap hoe ze bij deze sport die juist zo venijnig en zoveel strijd is zodra ze over de finish zijn iedereen meteen elkaar feliciteert en ook oprecht blij lijkt te zijn voor elkaar.

9 likes

Ah die Rim vind ik echt cute 🥹

7 likes

ja enorm kleine sport denk ik? dus je kent elkaar wss goed persoonlijk

5 likes

Leek als of hij ook het wilhelmus wilde meezingen! 🫶

3 likes

Haha ja eerst keek hij zo oh moet ik mijn handen op m’n rug, oh hand op m’n hart, oh nee haha

5 likes

Wat een heerlijke dag zo zeg! :heart:

4 likes

Tot Schulting om de hoek komt kijken :joy: daar moeten ze volgens mij niks (meer?) van hebben

Dat idee kreeg ik ook al net. Vond haar wel een opvallende afwezige in het team net

3 likes

Volgens mij zit ze ook niet echt in dat team maar is ze als ‘losse’ schaatster geselecteerd voor de 1000m, tot blijkbaar grote frustratie van Xandra.

1 like