Olympische en Paralympische Spelen #2

Ik vind Lollobrigida echt een leuke vrouw en ze doet me denken aan iemand maar ben er nog steeds niet uit.
Maar wat een race weer, sta echt versteld van de dames schaatsters.

5 likes

Nou dit zeg ik ook al de hele tijd en kom er ook niet uit wie :geek:

5 likes

Ze doet mij ergens ver denken aan Sanne Vogel maar wel big stretch

Gaat lekker bij die shorttrackers, wordt nu 3e start voor haar

En weeeer

1 like

And again!

Jeeeez flikker die Amerikaan eruit svp

5 likes

Pfff wat kut zeg als je het wel telkens zelf goed doet

1 like

Dit is precies wat ik hier net ook zei. Volgens mij was er van de week ook een Amerikaan die steeds viel.

Moest der ff googlen maar iig niet wie ik in mijn hoofd heb. Zou bijna willen zeggen een combi van Donatella Versace en Gaga :sweat_smile:

1 like

Gaga snap ik wel!!!

3 likes

Lekkere toevoeging aan de halve finale voor Teun Boer!

3 likes

Shorttrack is ook wel ƩƩn van de disciplines waarbij je ook gewoon echt een factor geluk nodig moet hebben. Iemand zal je maar aantikken en je ligt er uit…

1 like

Pff ik zie Fontana nog wel een move maken straks in de finale net als dat ze de vorige keer bij Schulting gedaan heeft, de hele tijd mooi op 2 rijden; prima genoeg om door te gaan maar ondertussen…

6 likes

Ben benieuwd of Xandra nog een keer zo keihard kan rijden!

5 likes

Ik was op de tijd dat Conijn haar rit reed onderweg van het station naar huis (met de livestream in m’n oortjes) en zag meerdere mensen lopend naar het schaatsen kijken, vind dat zo’n saamhorigheidsgevoel geven. Vond het ook echt spannend om het alleen te horen en niet te zien, weer een ander soort beleving

16 likes

Ben normaal helemaal niet zo’n sportkijker maar zit al de hele avond shorttrack te kijken, echt leuk :grinning:

4 likes

Same, lekker met een zak chips in mijn mik juichen voor mensen die fysiek superieur zijn :v:t2:

9 likes

Haha ik zit hier ook chips te eten en ondertussen te appen met vriendinnen nou die valt wel tegen, die kan het ook niet echt, oh die valt slecht hoor :joy:

6 likes

Ik dacht dit precies, laten we hopen dat Velzeboer gewoon weer keihard gaat :fire: