Vaak vind ik zo een 10km wel slaapverwekkend, haha.
Wel echt vergeten hoe saai deze afstand is
Het wordt echt wel interessanter straks als er meer hebben gereden. Ik vermoed dat de top tijden vrij strak bij elkaar zullen liggen
Commentatoren vallen ook zooo in herhaling bij deze afstand ahahahahaha, ja zie t maar eens vol te lullen
Enige leuke is dat per rit alles altijd nog kan gebeuren. Je kan nu 10 seconde achterlopen en uiteindelijk alsnog winnen
Zooo vd Bunt! Ben plots klaarwakker weer
Wow Jorrit heeft een zieke mat?? Hahahaha wat goed
Hahha dat heeft ie al heel lang hahah
Ik schrok er gewoon van! Misschien heb ik dit wel gewoon veel eerder gezien al hoor maar geen actieve herinnering ![]()
Omg kijk naar Tuitert en Wennemars hahahha. Erben lijkt wel een Hagenees met die mat.
Die amerikanen ook zo goed ![]()
Haha daar staat hij bekend om toch, daarom ook alle supporters met zo’n letterlijke haarband
Zijn zoon en vader hebben hetzelfde kapsel
Wejow het verschil tussen de benen van Bergsma en Ghiotto. Passen twee keer in elkaar
Er is ook een filmpje van de lokale zender op de basisschool van zijn kinderen, waar al die kids met zo’n haarstukje (mattie) op zitten, very cute
Aanvullend; er is ook een insta pagina voor
Gogogo Bergsma
Wat een beest
Tis zo’n fantastische gozer
Jorrit fucking bergsma I salute you king
Gadver TJ flowers
Ik heb zo’n nostalgisch gevoel deze rit gehad. Precies vroeger, de commentaren gaan uit hun dak. Koud op de bank kijkend. Heerlijk 🩷