Olympische en Paralympische Spelen #2

Vaak vind ik zo een 10km wel slaapverwekkend, haha.

2 likes

Wel echt vergeten hoe saai deze afstand is

1 like

Het wordt echt wel interessanter straks als er meer hebben gereden. Ik vermoed dat de top tijden vrij strak bij elkaar zullen liggen

3 likes

Commentatoren vallen ook zooo in herhaling bij deze afstand ahahahahaha, ja zie t maar eens vol te lullen

1 like

Enige leuke is dat per rit alles altijd nog kan gebeuren. Je kan nu 10 seconde achterlopen en uiteindelijk alsnog winnen

Zooo vd Bunt! Ben plots klaarwakker weer

1 like

Wow Jorrit heeft een zieke mat?? Hahahaha wat goed

1 like

Hahha dat heeft ie al heel lang hahah

Ik schrok er gewoon van! Misschien heb ik dit wel gewoon veel eerder gezien al hoor maar geen actieve herinnering :clown_face:

2 likes

Omg kijk naar Tuitert en Wennemars hahahha. Erben lijkt wel een Hagenees met die mat.

2 likes

Die amerikanen ook zo goed :joy:

1 like

Haha daar staat hij bekend om toch, daarom ook alle supporters met zo’n letterlijke haarband

Zijn zoon en vader hebben hetzelfde kapsel

2 likes

Wejow het verschil tussen de benen van Bergsma en Ghiotto. Passen twee keer in elkaar

1 like

Er is ook een filmpje van de lokale zender op de basisschool van zijn kinderen, waar al die kids met zo’n haarstukje (mattie) op zitten, very cute

Aanvullend; er is ook een insta pagina voor

4 likes

Gogogo Bergsma

1 like

Wat een beest

Tis zo’n fantastische gozer

Jorrit fucking bergsma I salute you king

4 likes

Gadver TJ flowers

3 likes

Ik heb zo’n nostalgisch gevoel deze rit gehad. Precies vroeger, de commentaren gaan uit hun dak. Koud op de bank kijkend. Heerlijk 🩷

3 likes