Sorry, ik heb echt de spanningsboog van een driejarige. Dus dat was ik alweer vergeten. Maar wat ik heb gezien van haar vond ik haar niet heel zeker ogen ofzo. Maar nogmaals ik weet niks, zoals wel blijkt.
Het kan wel, in 2022: "Een groots gebaar van Brittany Bowe, die haar olympisch startbewijs op de 500 meter heeft afgestaan aan Erin Jackson’. Jackson werd daarna Olympisch kampioen op die afstand maar ik weet niet of dat anders is omdat dat ticket al was afgegeven voordat de Spelen begonnen waren.
Waarom zijn mensen zo overtuigd dat beune het nu zoveel beter zou doen dan groenewoud op de 1500? Joy reed de 3km ook niet goed, en vandaag startte ze te traag tijdens de ploegenachtervolging. En ze kon de spanning onvoldoende aan op het okt.
Ja het kan, alles kan. Dat was toen heel erg aardig van Bowe, had ze niet hoeven doen, en ik denk dat er weinig topsporters zijn die het hadden gedaan. Maakt ook wel uit dat Bowe en Jackson al vanaf hun tienerjaren bevriend zijn, dat is echt een andere situatie dan Groenewoud en Beune.
Zo, bizar dat Dubois dit zo kan aanvoelen hoor!
Over teamspirit gesproken; ik heb vaak het idee dat iedereen in het langebaan schaatsen team NL elkaar haat. Ik weet dat er een aantal vrienden tussen zitten wel, maar krijg vaak slechte vibes wel van onze schaatsers
Ik was nooit een fervent shorttrack volger maar echt genieten om naar Jens van ‘t Wout te kijken, zo strategisch en sierlijk haast. Heel leuk! Zou toch wat zijn als hij twee keer goud haalt.
Wat kut als iemand anders je meeneemt in z’n val ![]()
Ik vind die penalty’s met shorttrack toch ingewikkeld soms. Ene keer direct afgekeurd, gebeurd er iets kutters en is het niet afgekeurd.
Haat weet ik niet, maar ik denk wel dat de commerciële teams die we hebben in ieder geval niet zorgen voor warme banden tussen de schaatsers. De shorttrackers zijn echt een team omdat ze altijd samen trainen en het samen moeten doen, dat hebben we bij de langebaan gewoon niet
Oh wow oke ander onderdeel, ik dacht even wat gebeurt er nu allemaal ![]()
VS gaat gewoon weer. Doe normaal
Hahaha ‘er lukt iets bij de VS’, dat is ook voor het eerst dit toernooi
Ahhh was echt tof om de 500 meter in de ijshal te zien vandaag! Denk dat 90% van de bezoekers Nederlands was. En vet mooi die rit tussen Stolz en De Boo. MAARRRR Thialf wint het wel echt qua sfeer en beleving in het stadion, door alle spandoeken en het live commentaar tijdens het schaatsen. Zou eigenlijk het commentaar van de NOS op de stadionspeaker willen ![]()
Die ijshal is ook een ‘ervaring’. Een kwartier lopen over een enorm jaarbeurs complex, en dan kom je in een grote hal met stampende muziek waar een soort grote vuilniszak in hangt, en daar in zit de ijsbaan
ijsbaan zelf is wel mooi.
Conclusie: tof om eens meegemaakt te hebben, maar denk niet dat ik elke 4 jaar de Spelen af ga
EN: vet veel zin in Femke morgen!!
Hahaah dat kan ik me voorstellen. Vind die ruimte met die familiekamers ook zo’n armoe
Woohoo, lekker gedaan met de relay. Ben wel benieuwd of Deltrap het volhoudt in de finale, concurrentie kwam wel dichterbij tijdens haar rondes.
Oh wat vet dat je erbij was!
Het is ook een hele individuele sport natuurlijk. En daarvoor moet je denk ik wel een bepaald karakter hebben, sowieso als topsporter, maar met een individuele sport nog net iets anders.
Dat helpt niet. En daarbij komen natuurlijk nog de verschillende commerciële ploegen, waardoor er ook nog een wij/zij iets bijkomt.
Ze kunnen nu ook alsnog kiezen voor Schulting toch? Of staat Deltrap nu vast?
Hoop sowieso op Deltrap wel. Vind Schulting leuk, maar vind heel deze situatie toch echt niet top
@SleepingBeauty ik snap het ook zeker wel, vind ook niet dat je als sporter altijd maar leuk moet zijn. Maar ik vind veel NL schaatsers vaak minder sociaal leuk ogen dan sporters uit andere landen. Meer agressie etc.
Al krijg ik meer mee van NL dan andere landen natuurlijk, dus geeft ook een vertekend beeld.
Ja hoor kan nog
Als ik net dat interview hoor hoeft dat alleen niet voor deze 4, haha