Olympische en Paralympische Spelen #2

Ja ik zit ook altijd tussendoor te googlen. Mis echt van die overzichten met gereden ritten en komende ritten.

3 likes

Ja waarom komt dit zo weinig in beeld??

Ja in het begin van de nos uitzending is dat wel getoond maar dat moet je dan ook maar net onthouden / opschrijven

1 like

Nos zet dit wel aan het begin/net voor de wedstrijd in de liveblog. In ieder geval de belangrijke ritten!

1 like

Ah ik vind het voor Dubreuil heel leuk.

Ja sorry maar kunnen we ophouden met het overdreven doen over Eric Heiden. In die tijd uniek, maar echt niet te vergelijken met nu en dat gelul over dat Stolz zijn reĆÆncarnatie is (knap als je nog leeft) is zo how can i make this about me.

4 likes

Vind het wel grappig dat de commentatoren die Canadees steeds zo oud noemen. Tijdens de wedstrijd zelfs ā€œkrijgt hij het nog uit dat oude lijf geperst?ā€ Hij is 33 :joy:

9 likes

Maar wat een geweldige ritten tussen beiden!

Ben benieuwd naar de analyse van de Boo, of hij het idee heeft dat er wel een mogelijkheid was of dat hij z’n beste rit gereden heeft wel

4 likes

Echt jammer voor De Boo, zo dichtbij!

Edit: en Diniz netjes 5e!

4 likes

Dat kan ik nog onthouden… En dan kiezen voor schedule & results, even wachten, dan laat de kalender van wat er op dat moment bezig is, en kun je de wedstrijd kiezen. Dat is de snelste route vind ik zelf.

3 likes

Oke maar ik wil gewoon steeds even 5 seconden zo’n lijstje tussen de ritten door op tv. Weet dat ik het zelf op kan zoeken, maar vind het stom dat dat moet.

2 likes

Als je het evenement googelt op het moment dat het bezig is krijg je een soort extra blokje waarin live alle tijden en aankomende ritten worden getoond. Je moet dus op het blokje met ā€˜afgelopen’ klikken.
Dit werkt overigens met alle OS evenementen.

2 likes

Och och de boo, wat een tijd. Zo dichtbij!

1 like

shout out pijnacker!!

Gadver vind het US volkslied zo misselijkmakend.

3 likes

Wel extra zin in Femke morgen!! Heerlijk die 500m

9 likes

Waarom zingen Amerikanen nooit mee eigenlijk?

Leuk dat er zoveel Nederlanders in het publiek zitten

Nu die ene Russische Amerikaan is gevallen en alles verloor zie ik allemaal dingen over hem en kennelijk is hij echt een intens kut persoon dus we kunnen allemaal heel blij zijn dat hij zo vaak viel haha.

Weet verder niks over de sport maar love de uitslag.

2 likes

Wie is dit? Shorttrack?

1 like