Die Ilia Malinin? Wat is er met hem? Ik vond zijn hele voorkomen al naar overkomen dus ben erg benieuwd
Nee een kunstschaatser, de zelfbenoemde Quad God. Maar hij kan dus alleen maar springen en verder helemaal niet mooi schaatsen of iets. De nummer twee viel ook, maar omdat dat verder een heel goeie sierlijke schaatser is kreeg hij alsnog veel punten.
Vind het bij die mannen echt stom dat er zoveel van die schaatsers maar een beetje rondrijden en dan springen, die nummer twee maakte er echt een hele act van en het was geen seconde saai.
Ah ja, ik dacht ook dat ie kut was. Jezelf quadgod noemen vind ik al wel redelijk ego-centrisch.
Dacht dat iemand hier een paar dagen geleden vertelde dat het hele US team leuk was en underdogs of zo, wellicht heb ik t verkeerd begrepen.
@Zemraluani ja, de Japanners die 2 en 3 zijn ben ik sowieso fan van! Ze schaatsen zo mooi! Vind niks aan de kürs van Ilia
Zin in weer een avondje shorttrack
Emons penalty oei
Ook echt mega sneu voor Sighel
Schulting toch reserve voor de relay
Ik gebruik zelf de Olympics app en mn man zweert bij teletekst voor dit soort informatie (hij is nog geen 40, maar diep van binnen toch een boomer)
Ja maar dat was het punt nieeeeet ![]()
Jongens ik weet hoe ik informatie op moet zoeken, ik wil die informatie gewoon op het scherm waar ik de wedstrijd kijk! Zoals logisch zou zijn!!!
Ben benieuwd of Stoddard blijft staan deze race
Nope
Nee dus ![]()
Oh wat erg zo aan t einde ook ![]()
Stoddard is de mol denk ik
Kan Stoddard niet verboden worden van deze ritten? Mijn god
Ze hadden het net op tv over dat ze evt Schulting hadden moeten laten rijden ipv Poutsma. Mag dat zomaar? Want ik zag ook berichten van mensen die zeiden van kan Marijke Groenewoud haar plek op de 1500 (want tot nu toe gaat het echt niet geweldig individueel voor haar) afstaan aan bijvoorbeeld Joy Beune?
Bij shorttrack zijn geen officiƫle selectiewedstrijden in Nederland, dus als de selectiecommissie (in overleg met de bondscoach) dat had gewild hadden ze Schulting kunnen aanwijzen
Bij de langebaan volgt de selectiecommissie in principe de uitslag van het okt. Een schaatser kan zich altijd afmelden voor een afstand als hij/zij dat wil en dan kan er een reserve ingeschoven worden, maar dat kan alleen de schaatser zelf besluiten
Volgens mij kan iemand zich terugtrekken en dan kan een reserve rijden. Net als dat Groenewoud de 5km gereden heeft omdat Kerkhoff geblesseerd was.
Je gaat als gekwalificeerde schaatser toch niet je plek opgeven voor een reserve?
Daarom snap ik ook niet dat mensen dat suggereren, welke topsporter zou dat ooit doen