Wat een geweldig interview ook met Femke, echt hoge gunfactor haha
Uitstekend zou ik zeggen!
Noorwegen ![]()
![]()
![]()
Ze ontwijkt alle vragen erover keurig haha. (Jutta dus over stoppen of niet)
Ik vind wel dat het veel over Jutta gaat en weinig over Femke
Omg really?
Je kan niet én juichen voor Bad Bunny én Jutta Leerdam een rolmodel noemen. Ze heeft zich nooit gedistantieerd van haar verloofde.
Is het ook mogelijk om deze discussie niet elke keer te voeren als het over Leerdam gaat ![]()
Ook weer echt zin in het kunstrijden vanavond! Extra leuk met Nederlandse inbreng. Hopelijk kunnen ze iets moois neerzetten voor zichzelf
Nope, er zijn nog steeds mensen die het niet weten of haar ondanks haar associatie met die creep nog steeds top vinden, dus voor die mensen moet het elke keer toch weer gezegd worden. Totdat ze tot inkeer komt of stopt is dit waar je mee moet leven ![]()
Was heel tof! Supermooi dat Femke het gedaan heeft met alle verwachtingen. En Jutta ook, die was heeeeeel blij. En Miho liep het hele stadion door om alle fans te bedanken.
Verder weinig tijd voor feest want de Italianen bezemen je 5 minuten na afloop het stadion uit ![]()
Door naar het Holland House? Daar zal het feestje wel verder gaan, vermoed ik. Enjoy!
Ik ga daar niet meer heen vanavond, ben wel moe na 3 dagen Milaan. Was al mooi om het in de ijshal mee te maken ![]()
Bezoeken van de Olympische Spelen is ook gewoon topsport hĂš? Ik was echt kapot na 10 dagen Parijs, haha.
Oh man 10 dagen, dat is echt lang! Te gek hoor. Ik vond het echt heel vet om een keer mee te maken.
Nederlandse kunstschaatshistorie dit hoor! Zo goed gedaan
Ja heel knap! Ik weet alleen niet goed hoe groot de kans is dat ze bij de top 16 zittenâŠ
Edit: oke 3 achter hun laten. Maar het niveau wordt dus wel hoger
Zal niet makkelijk worden in ieder geval! Het zou moeten kunnen, vooral als anderen foutjes gaan maken, maar zeker geen zekerheidje
Oh die val bij dat Japans duo
Waar kijken jullie het kunstschaatsen? Ze zijn bij de nos alweer verdergegaan met skeleton ![]()
Eurosport
Thanks, gevonden! Wat een mooi pakje ![]()