Olympische en Paralympische Spelen #2

Lekker Italië klapt de VS tijdens de ploegenachtervolging

8 likes

Oh wauw die Italianen zijn echt goed

Klinkt toch lekker amateuristisch: Rijdt voor het eerst in deze samenstelling

Hoop maar dat het redden nu

4 likes

Valse start werkt ook niet in hun voordeel

2 likes

Vind die helmpjes toch zo stom staan, maar ja safety first natuurlijk

1 like

Oooh ik weet niet of ze dit redden hoor

1 like

Jeetje nou echt op het randje hoor

Nou dit wordt echt net aan brons heel misschien

1 like

Denk dat ze de volgende twee wedstrijden verliezen, hoop dat Italië goud pakt want fuck China en fuck de VS

4 likes

Mijn god, wat een lijdensweg om hier naar te kijken, zeg. Wat is dit voor strategie? Nu moeten we tegen de Italianen? Die vreten ons op, als ik het zo zie?

6 likes

Oh dit gaat echt een afgang worden tegen Italië toch? Ik hoop dat ze Bergsma nog inzetten

3 likes

Waarom gingen ze nou ineens wisselen? Ik heb niemand anders dat zien doen volgens mij

2 likes

Dat is het hele probleem, er is geen strategie

1 like

Italie was echt goed ja!

Omdat Bosker de snelste starter is en het op gang moet trekken, maar niet het hele stuk op kop vol kan houden

Ja als je weet dat je toch verliest, gun die Bergsma dan ten minste nog de kans om brons om zijn nek te mogen dragen door hem 1 race mee te laten doen. Van Italië gaan we toch niet winnen en spaar dan het beste team voor de strijd om brons

3 likes

Ahh oke. Zag er zwaar uit zeg

1 like

Ja dat wisselen kost echt veel energie, Bosker moet eigenlijk afremmen om te kunnen wisselen maar dan wel meteen weer op snelheid komen om aan te sluiten

5 likes

Maar dat is het probleem, Bergsma is een trage starter. Die zou dan ipv Van den Bunt moeten. Maar die deed prima zijn taak. Het probleem ligt bij Bosker die niet de hele rit volhoudt op kop en dus gewisseld moet worden en Huizinga blijkbaar niet snel genoeg start. Die wissel moet eruit, maar los je niet op met een Bergsma.

Bosker wisselen en je hebt heel Nederland over je heen omdat Prins dan voor niets thuis zit.

2 likes

Maar Bergsma zou dan toch prima in de rit tegen Italië kunnen rijden? Al is het ipv van de Bunt. Er vanuit gaande dat je zonder Bergsma ook verliest tegen Italië. Goud lijkt me echt onhaalbaar. Dan kan brons in die tweede rit nog, en dan heeft Bergsma nog een medaille omdat hij meegedaan heeft. Zo denk ik dat @SuperCoolePinda het bedoelt in ieder geval

3 likes