Olympische en Paralympische Spelen #2

gewoon nog eeeen!

2 likes

Woooooooo

3 likes

Wauw zo prachtig weer

1 like

Zo gegund!!!

4 likes

Wauuuw wat een topper is zij!!

1 like

lief dat Michelle steeds zo blij kan zijn voor haar zus ondanks de enorme teleurstelling voor haarzelf!

13 likes

Wauw wat een race weer! Gewoon weer goud :star_struck:

2 likes

Waaauw zo mooi!!! Die canadees gaf haar wel op een heel verkeerd moment ruimte haha

Wauw wat een prestatie weer zeg. De shorttrackers zijn echt niet normaal goed deze Spelen

Vind Cees ook echt heerlijk in de analyse, die man is zo bevlogen

11 likes

We hebben de VS ingehaald op de medaillespiegel :partying_face::partying_face:

30 likes

Ja en vooral met shorttrack goud ook, echt zooo goed!

3 likes

Oef, Bosker rijdt de ploegenachtervolging niet. Tim Prins zal vloekend thuis zitten (en terecht)

4 likes

Dat zal wel meevallen. Bosker heeft wel gereden in de kwartfinale en zal in de (troost)finale ook weer rijden. Dit is puur tactiek. Hij wordt gespaard omdat de halve finale en (troost)finale achter elkaar zijn. Tegen de Italianen in de halve finale kunnen we niet op (tenzij ze vallen of er iets heel geks gebeurt) dus dan kan je Bosker beter sparen zodat ie fris is voor de laatste rit. Bovendien krijgen alleen op deze manier alle vier de mannen een medaille als het podium wordt gehaald.

13 likes

Het wordt steeds gekker met die ploegenachtervolging

2 likes

Ik waardeer de moeite die je hier nog insteekt om het uit te leggen. Ik heb dit ook al 3 keer eerder proberen te zeggen.

4 likes

Maar een wisseling in de tweede rit is dus niet gek. Ik heb er nog steeds bijzonder weinig vertrouwen in hoor, alleen is het wel handig om bij kritiek de juiste feiten op een rijtje te hebben en niet alleen aan sensatie posts te doen.

En ook wel terecht vind ik, geef Bergsma ook maar een kans want doordat ze moesten wisselen voor Bosker kost ook extra tijd. Wel leuk als ze dan een medaille winnen dat ze er dan allemaal een krijgen.

Ook leuk voor Itzhak de Laat die ook de relay mocht rijden vanochtend, Kertsholt had ook gezegd dat hij wilde dat iedereen met een medaille naar huis zou gaan. Neem aan dat hij in de finale wel gewisseld wordt voor Melle

2 likes

Sorry ik ben echt een boomer maar waar kijk ik dit terug?? :sob: Ik had precies een meeting tijdens Xandra en ben sinds een half uur daarna al naarstig op zoek naar waar ik gewoon die race of haar rit kan terugkijken maar ik kan het niet vinden :sob::sob:

Beste optie is denk ik de NOS livestream van vandaag, die is nog steeds bezig en zendt nu ijshockey uit en dan terug zoeken bij momenten (in het artikel staan alleen de laatste 6 rondjes)

1 like

Ahhh top ik wist niet van momenten! En had niet verwacht dat ik op een livestream kon klikken om dingen terug te kijken :crazy_face: ik ga het proberen

4 likes