dat pak van die amerikanen is super captain america superhelden en toen jackson net met dr knie op de grond zat was het helemaaal avengers

superman is geen avenger i know maar kon geen foto van cap vinden
dat pak van die amerikanen is super captain america superhelden en toen jackson net met dr knie op de grond zat was het helemaaal avengers

superman is geen avenger i know maar kon geen foto van cap vinden
Ze heeft wel een baanrecord gereden in thialf dit seizoen, dus podium zou wel moeten kunnen!
ASSEMBLEEEE
Waarom zeggen ze steeds dat Jutta al stopt? Zo oud is zij toch niet? Of wil ze een baby met die engnek? (Las er een artikel over dat JP baby’s wil maken na de OC)
Nee maar ze moet Jake Paul’s baby’s gaan produceren.
Ja had m ff bewerkt. Getverrr
Volgens mij heeft Jutta hier zelf op gehint?
Dat van die baby’s hebben ze in de realityserie gezegd.
Los daarvan zegt leeftijd ook niet altijd wat natuurlijk. Nils van der Poel stopte ook na de vorige OS terwijl hij nog prima langer succes had kunnen halen.
Ik hoop dat Jutta het licht gaat zien en het afblaast, nog voordat er kinderen in t spel zijn.
Maar schat haar niet zo hoog in helaas.
gaat ie lekker
Wat een geweldig interview ook met Femke, echt hoge gunfactor haha
Uitstekend zou ik zeggen!
Noorwegen ![]()
![]()
![]()
Ze ontwijkt alle vragen erover keurig haha. (Jutta dus over stoppen of niet)
Ik vind wel dat het veel over Jutta gaat en weinig over Femke
Omg really?
Je kan niet én juichen voor Bad Bunny én Jutta Leerdam een rolmodel noemen. Ze heeft zich nooit gedistantieerd van haar verloofde.
Is het ook mogelijk om deze discussie niet elke keer te voeren als het over Leerdam gaat ![]()
Ook weer echt zin in het kunstrijden vanavond! Extra leuk met Nederlandse inbreng. Hopelijk kunnen ze iets moois neerzetten voor zichzelf
Nope, er zijn nog steeds mensen die het niet weten of haar ondanks haar associatie met die creep nog steeds top vinden, dus voor die mensen moet het elke keer toch weer gezegd worden. Totdat ze tot inkeer komt of stopt is dit waar je mee moet leven ![]()
Was heel tof! Supermooi dat Femke het gedaan heeft met alle verwachtingen. En Jutta ook, die was heeeeeel blij. En Miho liep het hele stadion door om alle fans te bedanken.
Verder weinig tijd voor feest want de Italianen bezemen je 5 minuten na afloop het stadion uit ![]()
Door naar het Holland House? Daar zal het feestje wel verder gaan, vermoed ik. Enjoy!