Ik ga daar niet meer heen vanavond, ben wel moe na 3 dagen Milaan. Was al mooi om het in de ijshal mee te maken ![]()
Bezoeken van de Olympische Spelen is ook gewoon topsport hè? Ik was echt kapot na 10 dagen Parijs, haha.
Oh man 10 dagen, dat is echt lang! Te gek hoor. Ik vond het echt heel vet om een keer mee te maken.
Nederlandse kunstschaatshistorie dit hoor! Zo goed gedaan
Ja heel knap! Ik weet alleen niet goed hoe groot de kans is dat ze bij de top 16 zitten…
Edit: oke 3 achter hun laten. Maar het niveau wordt dus wel hoger
Zal niet makkelijk worden in ieder geval! Het zou moeten kunnen, vooral als anderen foutjes gaan maken, maar zeker geen zekerheidje
Oh die val bij dat Japans duo
Waar kijken jullie het kunstschaatsen? Ze zijn bij de nos alweer verdergegaan met skeleton ![]()
Eurosport
Thanks, gevonden! Wat een mooi pakje ![]()
Vond het zo mooi om te zien, sporthistorie. Snap alleen echt niks van die puntentelling. Schijnbaar deden ze ook wat moeilijke dingen maar dan toch niet wat de jury allemaal verder oplet.
Op vrt met heel goede commentators
Ze hebben het Nederlandse koppel wel uitgezonden maar niks van de rest
Wat zonde dat Danilova en Tsiba net niet geplaatst zijn voor de vrije kür
Wie is er nog meer aan het kijken? Heb ze bijna allemaal gezien nu, volgens mij moeten er nog 2?
je ziet echt het niveau omhoog gaan hè haha. En toch hier en daar foutjes bij velen hoor
Die Japanse man was er echt kapot van
Vandaag een vol ochtend-programma, ideaal voor de maandag-vrij mensen onder ons (waaronder ikzelf!) Weer nieuwe sporten op de planning; de bobsleeërs gaan beginnen aan hun Olympische droom. De tweemansbob zal hun eerste heats gaan afwerken om 10.00u
In de late ochtend / vroege middag zal het shorttrack verder gaan, na de kwalificaties van zaterdag zullen de zusjes Velzeboer proberen door te stoten naar de A-finale van de 1000 meter. De mannen werken de kwalificaties af van de 500 meter en de relay (halve finale).
Dit schema klopt niet helemaal, Daria Danilova en Michel Tsiba hebben zich niet weten te kwalificeren voor de vrije kür
Zenden ze de bobslee niet uit?
Eurosport! NOS heeft beperkte rechten.
Ik zie het bij de NOS niet in het overzicht staan inderdaad, maar op Eurosport wordt het wel uitgezonden.
Denk dat NOS alleen Nederland laat zien maar die moeten pas als 18e
Wat heerlijk weer dit