En die worpen ![]()
Ik ben het shorttracken aan het terugkijken en hoor echt de hele tijd dezelfde (oude) nummers. Zou die dj maar 10 nummers op zān stickje hebben staan haha. Viel me eerder ook al op
Dat ski springen ziet er zoooo stom uit hahaha
Maar is natuurlijk super moeilijk en heeel knap
Ik zou al mn botten breken
Naja ik zou uberhaupt niet springen want BANG
Ehh ja⦠Dit zal in werkelijkheid heus niet zo āspannendā zijn als het klinkt. Zou mij niets verbazen als sporters dit als soort souvenirs meenemen naar huis, net als die pinnetjes en andere spullen.
Klinkt heel spannend maar het zijn tegenwoordig ook collectors items (want ze zijn in olympische spelen branding, niet gewoon simpele durex condooms ofzo). Dan is 3 per persoon niet zo schrikbarend (als je het mij vraagt tenminste
)
Ahhaha ik was al allemaal stelletjes aan het bedenken ![]()
Ohhh wat een opluchting voor Japan. Had het zo te doen met die man
Echt nailed it
, helemaal na gisteren
Wereld record damn
Ah je kan de pijn in de Duitse haar gezicht zien na die misstap. Dan nog zo mooi verder schaatsen.
Heel mooi voor de Japanners wel!
Denk overigens best dat er goed gefeest wordt door de sporters waarvan hun toernooi voorbij is, dus geloof ook dat er hier en daar wel een wippertje gemaakt wordt
Ja vind het erg naĆÆef om te denken van niet
je leest het hier en daar ook in die artikelen, ervaringen van insiders bijv, heb net random 2 artikelen erbij gepakt en al twee voorbeelden
De Malagassische skiester Mialitiana Clerc is niet verbaasd over de populariteit van de olympische condooms. āIk ben niet zo geschrokken, nog steeds wel geschrokken, maar niet zo erg, want ik weet dat er bij de Olympische Winterspelen veel mensen condooms gebruikenā, laat ze weten in gesprek met *The Sun. De skiester vermoedt dat niet alle condooms daadwerkelijk versleten zijn: āIk weet dat sommige mensen het gebruiken, maar misschien nemen ze ze ook mee om ze buiten de Olympische Spelen aan vrienden te geven, als cadeautje of iets dergelijks.ā
En ander stuk
Naar verluidt stijgt de temperatuur nu minder in de slaapkamers, maar wel in ontspanningsruimtes. Daar zijn de privĆ©meditaties nu in trek. Zeker omdat die achter gesloten deuren kan ⦠met zijn tweeĆ«n. āJe moet je fantasie wat meer gebruikenā, knipoogt de atleet.
Tjonge
Een relatief rustig programma vandaag qua verschillende onderdelen, maar al met al toch nog een lange zit. In de middag eerst ruimte voor de ploegenachtervolgingen, voor zowel mannen als vrouwen. Vanaf 14.30 zullen eerst de vrouwen en hun halve finale rijden. Allebei de ploegen hebben zich als 4e geplaatst dus komen uit tegen de beste ploegen van de kwartfinales, een pittige klus om door te gaan naar de finale.
De mannen wijzigen zelfs hun startopstelling, Jorrit Bergsma neemt de plek in van Marcel Bosker.
Bij het bobsleeƫn staat de tweemansbob momenteel netjes in de middenmoot, zij zullen vanaf 19.00 de 3e en 4e heat af gaan werken
Was te verwachten wel maar hopen dat ze toch nog brons kunnen winnen straks
Vind het zo a sportief om je nu te gaan sparen. Maar het zal wel werken en China zal er wel een bronzen medaille mee pakken.
Dit had van mij op zich niet zo spannend gehoeven š«
Zo hey!
Pff wat spannend!! Echt knap
Wooooow wat spannend!!
Wowwww, wat spannend! Maar finale voor de vrouwen!