Ja en vooral met shorttrack goud ook, echt zooo goed!
Oef, Bosker rijdt de ploegenachtervolging niet. Tim Prins zal vloekend thuis zitten (en terecht)
(net alles van vanochtend teruggekeken)
WHAT THE HELLIOOOOOO XANDRAAAA ![]()
![]()
![]()
![]()
dit is echt niet normaal allemaal hoor WAUHAAAUW
wat rijdt ze fantastisch en slim en snel en ZO GOED!!!
Dat zal wel meevallen. Bosker heeft wel gereden in de kwartfinale en zal in de (troost)finale ook weer rijden. Dit is puur tactiek. Hij wordt gespaard omdat de halve finale en (troost)finale achter elkaar zijn. Tegen de Italianen in de halve finale kunnen we niet op (tenzij ze vallen of er iets heel geks gebeurt) dus dan kan je Bosker beter sparen zodat ie fris is voor de laatste rit. Bovendien krijgen alleen op deze manier alle vier de mannen een medaille als het podium wordt gehaald.
Het wordt steeds gekker met die ploegenachtervolging
ik vond de relayrit van china canada en italiƫ ook heerlijk om te kijken, echt heerlijk shorttrackduel/truel
en oh oh oh wat hebben de NL mannen de relay ook slim en goed gereden ondanks wat zwakkere momenten. ben heeel benieuwd naar de finaleā¦
ook heel benieuwd naar de 1500 hoe suzanne het gaat doen en of xandra en suzanne in een duel belanden misschien wel??? excitedddd battle of the olympic best!!
en ah die Melle in het interview tijdens de voorbeschouwing š©· ik vond het heel grappig dat Jorien als jongere zus van 2 oudere zegt dat ze in Melles situatie juist meer medailles dan zijn broer zou willen halen, maar ik als oudere zus snap Melle juist heeeelemaal, de prestaties van je jongere broer of zus zijn soms juist nog mooier dan je eigen.
edit: en echt wat een team ook achter alle rijders. dat ze mentaal zo sterk en hecht zijn, tactisch echt goed. doen Niels en de rest echt megagoed
Ik waardeer de moeite die je hier nog insteekt om het uit te leggen. Ik heb dit ook al 3 keer eerder proberen te zeggen.
Maar een wisseling in de tweede rit is dus niet gek. Ik heb er nog steeds bijzonder weinig vertrouwen in hoor, alleen is het wel handig om bij kritiek de juiste feiten op een rijtje te hebben en niet alleen aan sensatie posts te doen.
En ook wel terecht vind ik, geef Bergsma ook maar een kans want doordat ze moesten wisselen voor Bosker kost ook extra tijd. Wel leuk als ze dan een medaille winnen dat ze er dan allemaal een krijgen.
Ook leuk voor Itzhak de Laat die ook de relay mocht rijden vanochtend, Kertsholt had ook gezegd dat hij wilde dat iedereen met een medaille naar huis zou gaan. Neem aan dat hij in de finale wel gewisseld wordt voor Melle
Sorry ik ben echt een boomer maar waar kijk ik dit terug??
Ik had precies een meeting tijdens Xandra en ben sinds een half uur daarna al naarstig op zoek naar waar ik gewoon die race of haar rit kan terugkijken maar ik kan het niet vinden ![]()
![]()
Beste optie is denk ik de NOS livestream van vandaag, die is nog steeds bezig en zendt nu ijshockey uit en dan terug zoeken bij momenten (in het artikel staan alleen de laatste 6 rondjes)
Ahhh top ik wist niet van momenten! En had niet verwacht dat ik op een livestream kon klikken om dingen terug te kijken
ik ga het proberen
Net als dat Tim Prins niet mag gaan āomdat hij niet 3e kan wordenā. Maar er word bedoeld dat de kans dat er 3 medailles op de 1500 gehaald worden gewoon extreem klein is gezien de sterke concurrentie uit het buitenland. Daarom alleen nr 1&2, aangevuld met een dubbeling vanuit een andere afstand (Nuis). Niet dat dat het minder zuur maakt, maar het is niet persoonlijk tegen Prins.
Dankjewel dit had ik nodig
Janken ![]()
Gisteren alles (kunstschaatsen) gezien en vanavond zit ik er weer klaar voorrrrr ![]()
Wie nog meer? Ben wel aan het oppassen op mān nichtjes dus er is een kans dat ik af toe moet pauzeren en een paar minuten moet terugspoelen/achterloop hahah
Op eurosport 2 wordt shorttrack nu herhaald
Holyyyy Nederland op 3 qua medailles!
die Canadese vrouw van 42 bij t kunstschaatsen is echt een ICOON
Ik vind deze rondes allemaal al zo prachtig om te zien, maar gisteren ook, je ziet straks naarmate de avond vordert gewoon het niveau omhoog gaanā¦. Echt wat een niveau er nog gaat komen, zo fenomenaal zo vloeiend ![]()
Ben benieuwd hoe Japan het gaat doen, die man was er gisteren gewoon kapot van. viel me sws op dat er best wat (slordigheid)foutjes gemaakt werden, maar een paar stellen volgens mij die echt foutloos zijn geweest gisteren
Ik vind dit allemaal zo knap he. Ook het vertrouwen wat je in elkaar moet hebben met al die liften (of is het lifts), dat maakt deze sport voor mij nog mooier