o nee onee oneeeee
Zonde
Zo jammer :((((
Zo jammer… maar Canada was beter die laatste rondes helaas
Heel jammer!
Wat jammer zeg! Canada was gewoon beter, maar ik had Beune wel goud gegunt
Jaaaaaaaaa Italië ![]()
Echt goed dat Ghiotto goud heeft en dat ze de vijand hebben verslagen
Nederland boeide me niet, wilde gewoon dat Italië zou winnen.
Bosker is weggegaan??![]()
![]()
![]()
![]()
Wauw wat onsportief haha.
Dit interviewwww is ook weer zo NOS :’) goed wel dat van de Bunt zei van ik vind deze vraag ook een beejte onzin
hey heeft frans timmermans een nieuwe baan
Het was gewoon geen leuk grapje, maar fijn dat zij het wel kan waarderen.
Ik heb het grapje even gemist, wat heeft de coach gezegd?
'Met de gouden medaille op de 500 meter om haar nek ontvangt Femke Kok mooie woorden van Dennis, die het moment aangrijpt om haar in het zonnetje te zetten. “Ik denk dat ik namens heel Nederland spreek: we zijn ongelooflijk trots op wat je hebt bereikt,” zegt hij.
Dennis blikt daarbij terug op een veelzeggend gesprek dat ze eerder samen hadden. “Echt super knap. Op de heenweg hadden wij het erover en toen zei je: ik heb al 23 wereldbekers en 3 wereldtitels wanneer ben ik eigenlijk tevreden? Dan denk je natuurlijk alleen maar met goud. Dat is heel makkelijk gezegd, maar super moeilijk om te doen. Dit is de allermooiste die je tot nu toe hebt.”
Maar dan pakt hij opnieuw de microfoon. "Ik zat nog even te denken en dacht: wat wil je nog meer? Een ding heeft ze nog niet en dat is een hele leuke vriend.’ Over dat laatste kwam een heleboel kritiek
ik vind alle Italianen op deze spelen zo wholesome
Dit ja, love de Italianen. En gun het Ghiotto enorm, net als Lollobrigida. Mooie atleten.
Ik zie Takagi trouwens nog wel goud pakken op de 1500.
Waarom zitten er eigenlijk steeds zo weinig Italianen op de tribune bij het schaatsen?
Misschien een combinatie van dure tickets en niet van te voren verwachten dat ze het zo goed zouden doen? Ook geen idee eigenlijk in hoeverre schaatsen leeft in Italië.
Ja ik hoorden ze op tv zeggen dat die hal op een plek zit die niet zo rijk is en de tickets erg duur zijn.