Je verstond er niks van door de muziek ![]()
![]()
Ja hoe krijgt hij het gepland ![]()
Weet er iemand waarom je een ongeldig element zou toevoegen aan je kür als je dit geen punten opbrengt?
de sprong was wel een geldig element als die drievoudig was zoals gepland (en dat was die niet)
Heb mij er totaal niet over ingelezen (nog), dus er is vast een goede verklaring. Snap alleen niet hoe dit werkt. Trainen zoveel mensen in hetzelfde land of reist hij constant? Is het vooral online coaching?
Deze kunstschaatsers trainen toch 30 uur per week ofzo, als het niet meer is - dit bazeer ik wel alleen maar op een van mijn favoriete films van vroeger
Ice princess ![]()
Waaauwww wat mooou
Hij is niet alleen coach maar ook choreograaf daarom dat hij voor meerdere landen kan uitkomen.
Vond dat kunstrijden paren afgelopen dagen echt zoooooo spectaculair om te zien
Ik merk bij solo dat het toch iets minder dynamisch is haha, ook heeeeeeeel mooi en geweldig. Maar de dynamiek tussen twee mensen en al die elementen met die worpen en lifts is echt waanzinnig
Snap ik helemaal, maar ik vind hier die pirouettes zo waanzinnig mooi
@Mrs.Fraser deze ga ik morgen even kijken en @Daelyss ik ga het artikel ook morgen even lezen! Leuk!!
heeft ze nou een bindi? ![]()
![]()
![]()
Wilde net komen posten dat ik hun outfits allemaal zo mooi vindt en vooral die van haar met al die bling en toen zag ik dat…wtf echt ![]()
Wat een passend nummer ![]()
Dit liedje doet mij aan mijn vader denken en moet ervan huilen.
oh wat zonde die kür van Amber Glenn
Jeetje 12. Wat erg, top 10 gaat naar de vrije kür dacht ik te horen
zo’n meedogenloze sport dit oef
Nee gelukkig wel 24e beste naar de vrije kür dus die mag ze sowieso nog wel schaatsen maar ja die medaille kan ze wel vergeten zo
Oh gelukkig! Vond het al zo weinig! Nja misschien gebeurt er iets zoals bij de mannen! Al gun ik de rest van de vrouwen ook zeker niet.
Ik doe trouwens steeds zo mijn best het verschil tussen de sprongen te zien. Echt onmogelijk identiek ziet het eruit. Zien jullie verschil?
In slowmotion soms wel sinds ik een filmpje erover heb gezien maar vol op snelheid sowieso niet