Dat kan tegenwoordig na een regelverandering niet meer, vanuit de b-finale een medaille winnen
Waarom doen ze dan nog die b-finale, boeit toch geen flikker dan?
Ja, dat was echt een bizarre ontknoping! Yara vertelde wel dat dit nu niet meer kan. Ik weet niet hoe het dan zit, maar ze zei dat je met een penalty alsnog boven de B finale eindigd
Officiƫle uitslag denk ik
Ik denk dat voor een sportman of -vrouw die hier 4 jaar naar toe heeft gewerkt plek 4 of 8 wel verschil maakt. Voor de rest geen idee
Er zijn volgens mij ook landen waar het voor je funding echt uit kan maken of je zesde of tiende wordt
Voor het Olympisch diploma (voor de top 8) denk ik
Haha ja meedoen is belangrijker dan winnen zeker
maar verklaard wel waarom de b finale saai is
Ik blijf deze outfits van Italie echt fantastisch vinden!
uiteindelijk rijden/sporten er toch (bij elke sport) ook mensen mee die überhaupt realistisch gezien nooit kans maken op een medaille, is niet het énige dat telt
Ik vind het zo suf dat je een knuffel bij een olympische medaille krijgt. Waarom een knuffel??
Dat is zeker waar! Vriendin van mij heeft ooit ook keihard gewerkt om op de spelen te staan, echt heel vet. Maar zoān b finale zonder kans op een medaille⦠ik weet niet. Ik zou er niet harder van gaan schaatsen denk ik
Is de mascotte
Volgens mij is het al een aantal OS een knuffel, maar mis de old school bloemen
Ik vroeg mij al af of de van t woud broer Engels of NL met elkaar praten.
Engels dus
Dat snap ik, maar een knuffel is toch een super suf ācadeauā
Ja wel een beetje suf, maar altijd zo dus traditie.
Ik vind het verhaal achter deze mascottes wel heel lief
Ah zo bedoel je! Vind het eigenlijk wel cute dat ze zoiets kleins er nog bij krijgen, al heb je er inderdaad verder helemaal niks aan haha
Lijkt me toch gek, dat je gezin dan wel nederlands is maar je samen engels praat.
Dat ellendigr ge-eh geeft ook altijd weg waar ik Engels geleerd heb ![]()
![]()