hij is zoooo blij met zilver haha, echt lief
ik had een week geleden nog nooit gehoord van deze jongens maar heb ze nu wel in m’n hart gesloten hoor
hij is zoooo blij met zilver haha, echt lief
ik had een week geleden nog nooit gehoord van deze jongens maar heb ze nu wel in m’n hart gesloten hoor
Lol volgens mij zijn die broers helemaal niet zo lang, maar lijken reuzen naast Dubois
Edit: kan hun lengte niet vinden dus ka dit niet fact-checken, misschien zijn ze gewoon lang
Voor de Spelen zag ik deze video, gunde het ze beide toen al enorm. Voor de liefhebber, leuk om nu ‘achteraf’ te zien en niet normaal wat ze nu samen gepresteerd hebben.
Zegt ook wel iets dat Schulting er bij dit moment ook niet bij is ![]()
Dubois is ook maar 168cm, wel vrij klein.
Haha ja dit dacht ik ook wel inderdaad, zat haar al te zoeken maar kan me ook voorstellen dat ze misschien weg is gegaan nadat ze niet opgesteld werd als reserve (om verder uit te rusten voor vrijdag)
Door deze opmerking kom ik erachter dat zij een relatie hebben met Jens en Melle haha, wat leuk.
En huh zijn die broers niet NL? Dat ze Engels met elkaar praten dan? (Volgens de opmerking hier)
I know how you can feel you ![]()
![]()
![]()
Ze zijn wel geboren in Nederland maar opgegroeid in Canada in hun jeugd
Hoe zit dat met Suzanne dan? Ze zeggen dat ze al 2 jaar geen wedstrijd heeft gereden, hoe komt ze dan op de OS terecht?
Ze heeft laatst bij een NK shorttrack een 1.500m gereden. Volgens mij vooral dat ze al 2jr ook niet mee heeft getraind.
Schulting heeft 2 jaar geleden heel nasty haar enkel gebroken tijdens de WK(?) shorrtrack en daardoor kon ze heel lang niet schaatsen want dat ging niet door de pijn en toen is ze zich gaan focussen op de langebaan. Uiteindelijk is ze op de NK shorttrack de 1500 meter gereden en gewonnen en zo een plek in de selectie gekregen maar dat is dus ook haar enige afstand (terwijl ze ook Olympisch kampioen is op de 1000) waarop ze geselecteerd is om te gaan rijden.
Hoor nu ook op tv dat ze in de kwartfinale al bij Xandra Velzeboer zit omdat ze geen world ranking heeft, waardoor ze bij sterkere vrouwen al eerder in het programma komt
Ik snap er niets van want ik zie één witte hermelijn en een poppetje. En geen bruine hermelijn. Maar is mss mijn gebrek aan fantasie
Die komt bij de Paralympics!
Die bruine hermelijn is er niet bij, maar wel een bloemknopje, dat is dat rare aanhangsel wat ze ook krijgen bij die witte hermelijn.
Ik denk dat die bruine hermelijn misschien gebruikt wordt bij de paralympische spelen, want hij mist een pootje. Ok, staat er nu een beetje lomp, maar volgens mij is dat wel de gedachte.
Ooh. Dat verklaart een hoop haha
![]()
Vandaag staat alleen de laatste individuele afstand voor de mannen op de planning: de 1500 meter. Deze begint om 16.30. Nederlandse deelnemers: Joep Wennemars (rit 11/15), Tijmen Snel (12/15) en Kjeld Nuis (13/15). Genoeg te doen geweest over deze afstand rondom het OKT, kan een van deze mannen gaan voor een medaille. We gaan het zien….
Voor de liefhebber rijden de vrouwen 's avonds de vrije kür (kunstschaatsen), tijdstip dat het begint weet ik niet. Maar vorige keren was het later op de avond elke keer
Op de website van de olympic games lees ik dat de vrije kür vrouwen om 19.00 uur begint! Dus voor de liefhebbers. Wel altijd even zoeken waar je het kunt kijken haha.
Ik word niet betaald door hen, vrt zendt de vrije kür uit vanaf 19 uur door de deelname van de twee Belgische atleten.
Ooh leuk om te weten dat er Belgische vrouwen meedoen! Thanks!