Wel bizar hoe die Canadees zo enorm hinderde
echt een debiele actie van dandjinou
Eigenlijk wel bijzonder dat in de finale de penalty’s niets uitmaken
![]()
![]()
Heel benieuwd naar de analyses over die actie - maar wat leuk om als broers op het podium te staan!!
Heb half het idee dat Jens ook Melle een soort van naar voren heeft geduwd. Maar geen idee natuurlijk
Die Du Bois heet ook van t wout in t Frans dus eigenlijk zijn het drie broers op t podium.
tuurlijk wel. als je een medaille hebt heb je die niet en schuift de volgende door. maar de rit gaat niet overgereden worden nee
Ik zou echt geen shorttracker kunnen zijn poh zou echt een woede aanval krijgen hiervan haha
Wel prachtig voor Melle natuurlijk
Ah joh nul medailles voor de VS, Canada kunnen we toch wel een keertje of twee goud gunnen joh? Die hebben ons nog bevrijd vroeger hè, beetje Gunnings zijn wel op z’n plaats.
Weet iemand wat zo’n penalty eigenlijk nou is? Krijg je dan een geld boete of zo? Mag je op een volgend toernooi niet meedoen?
nee gewoon een diskwalificatie voor de gereden race
haha geen geldboete ![]()
Ik denk in gele kaarten
1 gele kaart niks 2 gele kaarten is rood en eruit ![]()
Gele kaart - penalty
Maar zal wel niet
Dat slaat dan toch echt helemaal nergens op.
wat niet?
Gewoon diskwalificatie voor deze rit, verder niks.
Hoorde ze vandaag ook over gele kaarten hebben, maar die worden bijna nooit gegeven. Weet niet wat dat inhoudt
Je hebt ook gele kaarten, dat is als je twee penalty’s krijgt in één race. Dan wordt je allerlaatste in de hele uitslag van die afstand
heeft iemand gecheckt of het wel gaat met Teun??
Ik praatte ook maar de chaotische commentator na :’) maar begrijp het inmiddels beter
Zoooo sneu om dit ook terug te zien hoe het is gegaan
Echt lullig man