Olympische en Paralympische Spelen #2

In de herhaling zie je wel
Dat hij z’n arm gewoon uitsteekt en Jens van t Wout tegen te houden

Ook intens voor Selma en Zoe dat hun partner dan zo snel na hun eigen verlies, dan wel een medaille pakken

2 likes

wat? wie?

haha ah oke. en never forget de OS 2018 toen de NL vrouwen in de relay in de B finale stonden, die wonnen met een OR of WR, en vervolgens door penalties in de A finale op de derde plek kwamen te staan en brons wonnen. penalties matter haha ook/juist in A finales

4 likes

Ik denk dat @June bedoelt of het wel goed gaat met Teun na die enorme klapper die hij op zijn schouder maakte

2 likes

Dat kan tegenwoordig na een regelverandering niet meer, vanuit de b-finale een medaille winnen

2 likes

omg wanneer houden ze een keer op met die regels :joy: wat stom zeg

4 likes

Waarom doen ze dan nog die b-finale, boeit toch geen flikker dan?

1 like

Ja, dat was echt een bizarre ontknoping! Yara vertelde wel dat dit nu niet meer kan. Ik weet niet hoe het dan zit, maar ze zei dat je met een penalty alsnog boven de B finale eindigd

1 like

Officiële uitslag denk ik

ahh gemist dat ze dat zei

Ik denk dat voor een sportman of -vrouw die hier 4 jaar naar toe heeft gewerkt plek 4 of 8 wel verschil maakt. Voor de rest geen idee

4 likes

Er zijn volgens mij ook landen waar het voor je funding echt uit kan maken of je zesde of tiende wordt

1 like

Voor het Olympisch diploma (voor de top 8) denk ik

3 likes

omdat je nog gewoon een hele mooie race kan rijden en in het klassement komt te staan? en het je ‘baan’ is? :joy: in elke shorttrackwedstrijd worden er B finales gereden, dat is gewoon hoe de sport in elkaar zit.

3 likes

Haha ja meedoen is belangrijker dan winnen zeker :sweat_smile: maar verklaard wel waarom de b finale saai is

Ik blijf deze outfits van Italie echt fantastisch vinden!

2 likes

:joy: uiteindelijk rijden/sporten er toch (bij elke sport) ook mensen mee die überhaupt realistisch gezien nooit kans maken op een medaille, is niet het énige dat telt

5 likes

je kunt de b finale ook winnen en b finales zijn ook lang niet altijd saai.

Ik vind het zo suf dat je een knuffel bij een olympische medaille krijgt. Waarom een knuffel??

1 like