Olympische en Paralympische Spelen #2

Ahw jammer, maar ze kunnen nog voor brons vanmiddag!

1 like

Dit klinkt echt ongeloofwaardig maar heb vroeger een olympisch bobsleeer gedate en dat komt bijv voort uit dat je dan heel goed bent in atletiek bijv. Dan zeggen ze yo wil je niet in de bob? En ik denk dat veel uit atletiek voortkomt dus ik zou mn kind daarop gooien als je je kansen wil spreiden!

5 likes

Volgens mij hebben de turnvrouwen zich niet gekwalificeerd of wel? :cry: Ik snap te weinig van die puntentelling.

Oh ja dit had een broer van een vriendin van me ook, maar dan vanuit gewichtheffen! Daar was ie heel goed in en zo werd hij gescout voor bobsleeƫn

3 likes

Dat kanoslalom ziet er heftig uit.

Nee de top 8 haalt de teamfinale en ze staan nu al 7e en er moeten nog ongeveer 6/7 landen turnen waarvan er Braziliƫ en Frankrijk er sowieso overheen gaan, en dan heb je nog bijv. Canada die ook wel kans maken

1 like

Hahah ja correct.

Naomi zal AA wel halen, maar voor de rest geen finales indd.

1 like

Oh dus je kunt eventueel individueel wel doorgaan, maar niet als team? Naomi deed het inderdaad heel goed!

2 likes

Okee, duimen voor Naomi dan! Jammer, want zag dat Lieke in een interview had gezegd dat ze misschien nog een medaille wilde behalen op de balk, en ze staat nu 7e wat best goed is. Maar top 8 gaat ze dan niet meer halen. :sleepy:

2 likes

Haha nee! Vroeger bij turnen en acrogym was het bij ons wel echt een ding, zo’n strak mogelijke knot.

1 like

och ja!! echt heel jammer

Echt zo jammer van alle gemiste medaillekansen vandaag. Nu duimen voor het zwemmen vanavond.

3 likes

Ik vond het handboogschieten echt verrassend leuk om te kijken. Wel echt balen voor de Nederlandse dames, ze deden het zo goed!

5 likes

Baal ook echt voor ze. Zo jammer!

Zit weer skateboarden te kijken maar echt veel hebben muziek op, net ook USA een hele koptelefoon :joy:

3 likes

Helemaal niet overdreven hoor, haha. Het is dat we op de camping maar 2 schermen hebben, maar kijken dan ook verschillende dingen. Net in de trein nog boogschieten zitten kijken (zonder geluid), dus in de tuin met 3 schermen vind ik niet meer dan normaal, haha :rofl:

Nu weer op weg naar TeamNL huis daar nog hockey en handbal kijken en hopen dat we nog een huldiging krijgen. En anders wordt vast nog wel leuk met optreden Nick van Simon zonder Simon.

5 likes

Jammer

Excuses organisatie Spelen voor Laatste Avondmaal met dragqueens bij opening https://www.nu.nl/sport-overig/6322395/excuses-organisatie-spelen-voor-laatste-avondmaal-met-dragqueens-bij-opening.html

8 likes

Hoezo?

Leuk surfen kijken op hbo!

1 like

Ja vond ik ook. Het duurt ook niet zo lang en het is vrij snel duidelijk hoe het gaat.

1 like