Hoe zit dat met Suzanne dan? Ze zeggen dat ze al 2 jaar geen wedstrijd heeft gereden, hoe komt ze dan op de OS terecht?
Ze heeft laatst bij een NK shorttrack een 1.500m gereden. Volgens mij vooral dat ze al 2jr ook niet mee heeft getraind.
Schulting heeft 2 jaar geleden heel nasty haar enkel gebroken tijdens de WK(?) shorrtrack en daardoor kon ze heel lang niet schaatsen want dat ging niet door de pijn en toen is ze zich gaan focussen op de langebaan. Uiteindelijk is ze op de NK shorttrack de 1500 meter gereden en gewonnen en zo een plek in de selectie gekregen maar dat is dus ook haar enige afstand (terwijl ze ook Olympisch kampioen is op de 1000) waarop ze geselecteerd is om te gaan rijden.
Hoor nu ook op tv dat ze in de kwartfinale al bij Xandra Velzeboer zit omdat ze geen world ranking heeft, waardoor ze bij sterkere vrouwen al eerder in het programma komt
Ik snap er niets van want ik zie ƩƩn witte hermelijn en een poppetje. En geen bruine hermelijn. Maar is mss mijn gebrek aan fantasie
Die komt bij de Paralympics!
Die bruine hermelijn is er niet bij, maar wel een bloemknopje, dat is dat rare aanhangsel wat ze ook krijgen bij die witte hermelijn.
Ik denk dat die bruine hermelijn misschien gebruikt wordt bij de paralympische spelen, want hij mist een pootje. Ok, staat er nu een beetje lomp, maar volgens mij is dat wel de gedachte.
Ooh. Dat verklaart een hoop haha
![]()
Vandaag staat alleen de laatste individuele afstand voor de mannen op de planning: de 1500 meter. Deze begint om 16.30. Nederlandse deelnemers: Joep Wennemars (rit 11/15), Tijmen Snel (12/15) en Kjeld Nuis (13/15). Genoeg te doen geweest over deze afstand rondom het OKT, kan een van deze mannen gaan voor een medaille. We gaan het zienā¦.
Voor de liefhebber rijden de vrouwen 's avonds de vrije kür (kunstschaatsen), tijdstip dat het begint weet ik niet. Maar vorige keren was het later op de avond elke keer
Op de website van de olympic games lees ik dat de vrije kür vrouwen om 19.00 uur begint! Dus voor de liefhebbers. Wel altijd even zoeken waar je het kunt kijken haha.
Ik word niet betaald door hen, vrt zendt de vrije kür uit vanaf 19 uur door de deelname van de twee Belgische atleten.
Ooh leuk om te weten dat er Belgische vrouwen meedoen! Thanks!
Ze zijn om 21u20 en 21u52 aan de beurt.
he dit is hetzelfde huis als waar ze gister voor de relay āeen kort interview bij selma poutsmaā thuis hadden hahaha
Melle en Selma hebben een relatie haha
Melle en Selma hebben een relatie, al een aantal jaar. Ze zullen wel samen wonen!
@flwhrs timing hahah
ja maar dan lijkt t dus alsof ze met zān allen samenwonen?? haha
nou vast gezellig wel
ja ze hebben van die topsporthuizen in Heerenveen dacht, volgens mij zijn die gewoon van het NOC. dus dan woon je samen met andere mensen uit de ploeg. echt de meest schone samenwoonhuizen van mensen rond die leeftijd die je gaat vinden volgens mij ![]()
Ja klopt, haha er is zelfs een volledige topsportersflat gebouwd. En veel gastgezinnen voor de minderjarige topsportkinderen
Ik hoop zo dat Wennemars kan stunten
ik krijg eigenlijk altijd dit nummer in mijn hoofd als iemand stunten zegt maar nu klopt ie ook echt goed ![]()