Dat is zeker waar! Vriendin van mij heeft ooit ook keihard gewerkt om op de spelen te staan, echt heel vet. Maar zo’n b finale zonder kans op een medaille… ik weet niet. Ik zou er niet harder van gaan schaatsen denk ik
Is de mascotte
Volgens mij is het al een aantal OS een knuffel, maar mis de old school bloemen
Ik vroeg mij al af of de van t woud broer Engels of NL met elkaar praten.
Engels dus
Dat snap ik, maar een knuffel is toch een super suf ‘cadeau’
haha stel canadezen ‘together EH’
Ja wel een beetje suf, maar altijd zo dus traditie.
Ik vind het verhaal achter deze mascottes wel heel lief
Ah zo bedoel je! Vind het eigenlijk wel cute dat ze zoiets kleins er nog bij krijgen, al heb je er inderdaad verder helemaal niks aan haha
Lijkt me toch gek, dat je gezin dan wel nederlands is maar je samen engels praat.
Dat ellendigr ge-eh geeft ook altijd weg waar ik Engels geleerd heb ![]()
![]()
hij is zoooo blij met zilver haha, echt lief
ik had een week geleden nog nooit gehoord van deze jongens maar heb ze nu wel in m’n hart gesloten hoor
het camoufleert wel lekker de Nederlandse ‘hè’ die bijna geen enkele Nederlander echt volledig kan onderdrukken ![]()
Lol volgens mij zijn die broers helemaal niet zo lang, maar lijken reuzen naast Dubois
Edit: kan hun lengte niet vinden dus ka dit niet fact-checken, misschien zijn ze gewoon lang
Voor de Spelen zag ik deze video, gunde het ze beide toen al enorm. Voor de liefhebber, leuk om nu ‘achteraf’ te zien en niet normaal wat ze nu samen gepresteerd hebben.
Zegt ook wel iets dat Schulting er bij dit moment ook niet bij is ![]()
Dubois is ook maar 168cm, wel vrij klein.
Haha ja dit dacht ik ook wel inderdaad, zat haar al te zoeken maar kan me ook voorstellen dat ze misschien weg is gegaan nadat ze niet opgesteld werd als reserve (om verder uit te rusten voor vrijdag)
Door deze opmerking kom ik erachter dat zij een relatie hebben met Jens en Melle haha, wat leuk.
En huh zijn die broers niet NL? Dat ze Engels met elkaar praten dan? (Volgens de opmerking hier)
I know how you can feel you ![]()
![]()
![]()
Ze zijn wel geboren in Nederland maar opgegroeid in Canada in hun jeugd