Brons voor Nuis
Ohhh die had ik zo niet verwacht
Oooh wat ontzettend verdrietig voor Wennemars
Wel weer knap van Nuis en ook lekker om te zien dat Stolz ook kan verliezen
Ahw die tranen van Ning
Achh arme Joep, maar mooi voor Nuis dat hij brons heeft. En Stolz geen goud, hij kan dus verslagen worden
Wat een onverwachts podium! Mooie races ook ![]()
Ik heb zo te foen met Joep. Had hem zo zo gegund.
Heeft iemand trouwens die nieuwe sport gekeken? Zo fucking raar
Ze hebben dus een rugzak op, dan gaan ze met een soort haakjes onder hun skies de berg op skiƫn, dan stappen ze af en doen de skies in de rugzak en dan lopen ze een trap op, dan doen ze de skies weer onder en gaan ze nog een stukje naar boven, dan moeten de skies weer uit want de haakjes moeten er af en dan gaan ze met hun rugzakjes om skiƫnd naar beneden, met ƩƩn random heuveltje en verder gewoon saai.
Heb nog nooit zoān totaal nutteloze sport gezien, echt waarom zou je dit willen doen?
Ik wil hier nog wel iets over terug zien. Mijn schoonzus vertelde dat ze het aan had staan toen ik met haar aan de telefoon zat en ze moest heel vaak lachen, omdat het zo achterlijk was.
Ik stel me er een soort veldrijden op skiās bij voor.
Ik kan zo genieten van de blijheid van anderen. Zo leuk het geluk van Nuis en Ning.
Je vergeet het stuk waar ze om een soort ruitje heen moeten lopen. Ik lig met griep op de bank en zelfs in die staat dacht ik wie verzint dit en waarom doen mensen hier aan mee.
Ohja!!! Alsof ze langs 5 rotondes moeten en dan ~strategisch de snelste optie moeten kiezen terwijl het niet uitmaakt omdat tot dat punt iedereen nog precies bij elkaar loopt en ze daarna nog een trap op moeten lopen.
Dacht echt dat breakdance (ook zonder Australiƫ) het minst-olympische en minst-indrukwekkende onderdeel OOIT zou zijn op de spelen, maar dit was ook echt heel erg triest.
ik dacht door de naam ook dat ze eerst een soort leipe klim in de diepe bergen gingen doen en daarna weer naar beneden skiĆ«n maar het was op zoān knullig heuveltje ![]()
![]()
nuis die sportief spreekt over een tegenstander??? is dit een first??
Wil niet zeggen dat nuis altijd even sportief is, maar dit is ook wel overdreven.
Wat een mooi interview van Nuis
ik loop achter maar omg die coach van ning die zijn tranen afveegt my pms cantttttt ![]()
![]()
![]()
ik word steeds bozer van die lelijke blauw goorbeige pufferjassen en lelijke buckethats
IN MILAAN MODESTAD kan toch niet
Wow Stolz verslagen, dat had ik niet verwacht. Mooi dat Nuis een medaille heeft, hij is wel echt een groot kampioen op deze afstand.
Ik keek dit vanmiddag echt ik zat ook alleen maar van ??? Eerst dacht ik ook dat ze nog een soort van touwtje moesten springen toen ik halfjes keek, en er een soort lint/touw kwam wat onder hun skiās door moest.
Conditie moet wel echt top zijn maar verder zoān nutteloze sport haha