Olympische en Paralympische Spelen #2

Ik heb net uren gezocht naar de podiumbroek van Italië, armani website binnenstebuiten gekeerd, maar niet gevonden.

Die outfit van Nederland kan echt niet. Diegene die hiermee heeft ingestemd moet echt ontslagen worden. Waarschijnlijk is dat een man.

3 likes

ja de broeken van Italië zijn wel hard. ik vind het op zich meevallen van Nederland. het is wel superbasic en atletisch maar ik vind wat USA draat echt nog veel lelijker met die hoogwaterbroeken zonder model

zag wel de outfit van NL zomerspelen die was gewoon echt mooi, niet te vergelijken met wat ze nu dragen

1 like

Ooh nee niet mee eens, lelijker dan Nederland kan bijna niet. Die oranje schoenen, skinny trainingsbroek, snit van de jas, verschillende tinten oranje die met elkaar vloeken, de emblemen op de jas. Het blauw aan de zijkanten en de rits. Echt heeel erg lelijk.

4 likes

hahahaha ik ga daar eens op letten

2 likes

Volgens mij is dit er nu op hahaha (op NOS)

1 like

Hahahaha ja slaat echt nergens op. Volgens mij moet je vooral een goede conditie hebben en beetje oke naar beneden skiën

1 like

hier doen echt van die broekies aan mee haha

2 likes

Ik zou wel echt op mijn bek gaan op die trap

Hahahaha dat commentaar er ook bij ‘ski’s uit, in de lus en in de clip’

4 likes

Ik vond het eigenlijk wel wat hebben. Maar ben ook langlauf en biathlon liefhebber. Snelle materiaalwissel is ook heel belangrijk en kan het verschil maken. Jammer dat het ski race deel naar beneden wel betrekkelijk kort was. De ruit is denk ik bedoeld om het spannender te maken qua inhalen? Geen idee.

Zo zuur voor Joep! Hoop dat hij wat hem is overkomen deze spelen kan aanvaarden.

1 like

Dit is echt fucking belachelijk :joy:

3 likes

Nog ter aanvulling: heb je net gesport, moet je een winterjas aan hahah.

En wie heeft die capuchon bedacht voor het podium?! Vet onhandig voor medaille omhangen.

Ja sorry, het zit diep.

Nog even afbeelding ter illustratie.

3 likes

Haha om die vierkantjes heen ook :joy:

Heb wel vrienden die dit in het wild doen, maar dat is omdat ze alleen skiën te saai vinden

Hahaha die trap… dit is echt suf

2 likes

Was het hier al over nazgul gegaan?
NOS Sport | Een wolf op de Winterspelen? 🐺 Tijdens de finales van het langlaufen ontsnapt een hond uit het publiek en rent plotseling de baan op. Het... | Instagram Echt zo leuk maar wel ook irritant voor die sporters

5 likes

Hahhaha ik kijk dit nu, hahaha ze lopen elkaar ook vooral in de weg in het begin. Wat is dit.

1 like

Klopt het is eigenlijk een sport bedoeld om kilometers lang te genieten van de natuur

Haha ja dit is totaal anders :joy::joy:

3 likes

Nou dat is niet helemaal gelukt hahaha. De mannen deden er 2 minuten over.

Wel fijn dat er nu een wintersport is waarin Spanjaarden goed zijn.

2 likes

denk dat er nu al een crisisteam in Noorwegen is opgericht om de volgende spelen ook hier alle plakken op te halen

4 likes