Olympische en Paralympische Spelen #2

Femke Kok morgen in de eerste rit & in haar eentje. Dat is wel een lastige opgave! Al zal ze vast geen druk voelen en hier ontspannen ingaan

2 likes

Ik schakelde net in toen het was afgelopen en de tijden in beeld stonden. En toen zag ik 2:31 dus ik dacht Ohhh 2.5 uur, dat klinkt pittig! Maar was dus 2.5 minuut :sob:

Had nog hoop dat er later in t programma een langere versie zit waar ze echt een hele berg opgaan, omdat hierbij ā€˜sprint’ stond, maar heb even gekeken en dit is het :sweat_smile: of nja nog wel een relay maar over dezelfde afstand volgens mij

3 likes

Was even vergeten dat ze natuurlijk geen wereldbeker heeft gereden dus dat dit dan een logische uitkomst was

1 like

wie kijkt vrouwen figure skating finale??? schijnt dus meest bekeken event van hele Winterspelen te zijn globaal gezien

zooo zonde dat lara naki dr korte kür dramatisch ging want is zo’n leuke schaatsster

7 likes

Jaaa ik kijk het, vond de Italiaanse net heel mooi!

3 likes

Hij stopt toch nog niet? Wel z’n laatste olympische spelen maar nog niet aangekondigd dat hij gaat stoppen toch?

2 likes

Ik heb dit dus echt totaal niet. Vind Joep zo niet sympathiek overkomen en eerlijk gezegd (op basis van het interview na de wedstrijd) ook gewoon een slechte verliezer.

11 likes

Ja ik ook! Vind deze Amerikaanse echt leuk om te kijken… Sneu dat haar eerste korte kür zo ging. Zag op Instagram dat ze net voor haar kür een persoonlijk berichtje kreeg van Madonna, beetje gekke timing leek mij

5 likes

Wat verwacht je dan van zo’n interview net na vierde worden met zo’n toptijd en een loting waar hij geen zak aan heeft gehad (ook al zegt hij ook terecht dat het nou eenmaal zo werkt, hij had wel gewoon pech met de loting)? Nog los van het gedoe van vorige week.
Prima als je hem niet sympathiek vindt hoor, maar ik snap zijn frustratie in dat interview helemaal.

8 likes

Ja precies en dan ook nog zo’n vraag wat je ervan vindt van het gejuich voor het podium of wat hij dan denkt ??

2 likes

Jammer die gelijkmaker bij ijshockey

3 likes

Zo zuur ook in die laatse vier minuten

1 like

Ik vind het kunstschaatsen heerlijk om naar te kijken, maar ik zie echt het verschil niet tussen al die verschillende sprongen :joy:

9 likes

Leuk een Belgische!!! Hup Loena.

3 likes

NEE kut Amerika

3 likes

Je bent niet de enige! Vind het echt leuk om kunstschaatsen te kijken deze Spelen, maar het echt snappen doe ik niet. :joy:

2 likes

Perfectly executed triple lutz and toe loop 🫦🫦

4 likes

Haha inderdaad! En dan denk ik oh mooie sprong, en dan hoor ik het commentaar ā€œoei, daar laat ze punten liggenā€

10 likes

De fond de teint van die persoon rechts van haar :disappointed:

4 likes

Belgiƫ, what is up met die bodywarmers? Onze oranje vesten zien er dan nog bijna stylish uit.

5 likes