De tijden vallen wel echt tegen maar joh wie geeft daar nog om als je olympisch kampioen bent
Ohh wat een mooie ontknoping! Gunde haar goud en ze heeft hem gewoon
![]()
Pff ik ook! Gisteren nog een kort interview met haar man. Echt alles in het teken van haar gezet, ze was zo’n 250 dagen afgelopen jaar van huis. Zo knap dat je hier naartoe werkt en het dan gewoon doet!
Achteraf had ik goude medaillekanshebber moeten typen. Ik dacht echt dat ze het net niet zou redden want had 1.53 wel verwacht
wiklund is vgm ook echt een cutie
Het is buiten ook relatief warm opeens en hogere luchtdruk. Dus voor het eerst dat het commentaar wel klopt dat het zwaardere omstandigheden zijn. Normaal is dat standaard voor de dweil dat het gezegd wordt en dan valt het allemaal wel weer mee.
@instantramen en Maltais ook die dan zegt we kijken even samen naar de laatste rit
Beetje suf dat die camera nog op Antoinette bleef terwijl ze haar broek ging wisselen
Oh wat moooooi ook weer
(ik kijk uitgesteld haha)
Ohhhhh wat mooi voor Antoinette, ik gun het haar zo. Ik dacht echt dat Takagi m had, maar die is 6e?!
Vind het sowieso echt ZO stom dat die atleten zich vol in het zicht moeten omkleden.
oké die ene keer Pijnacker was leuk maar vind nu die vlaggen met steden wel echt storend qua beeld ahhaha
Echt die capuchon ![]()
hahaha ja en elke keer dat geklooi met die haarband die af en dan weer op moet
awh cuties.
Moet je trouwens als je brons hebt altijd die foto maken? ![]()
Heb een girlcrush op Wiklund
Haha leukste podium selfie ![]()
zoveel zin om weer m’n oude Nintendo te pakken en Mario en sonic op de Olympische spelen te spelen ![]()
![]()
Ook wel knap van Kok hoor! Ben benieuwd of ze hem nu vaker gaat rijden.
Love de nagels van Antoinette ![]()