Olympische en Paralympische Spelen #2

Ik raak zelf gewoon bijna ontroerd van haar emotie 🥹

Edit: Vind het ergens ook leuk omdat ze toch altijd een beetje in de schaduw staat van misschien nog iets mediageniekere schaatssters zoals vroeger Irene Schouten, Ireen Wüst en nu Femke, Jutta en Joy

20 likes

Ik vind die reactie van haar man ook zo leuk

11 likes

Ik hoorde laatst dat het haar 4e spelen zijn en ze is pas 30. Vind dat ook wel een prestatie en je hoort idd zo weinig over haar terwijl ze al best wat medailles heeft!

10 likes

Zij is al zooolang top, altijd bovenin! En dan nu goud op dit mooie nummer op de OS, echt geweldig.

6 likes

Zij is inderdaad al heel lang een soort ‘vaste kracht’, met een enorme erelijst. Maar ze is nooit echt DE torenhoge favoriet op goud geweest op de Spelen, en haar carriere is ook in een tijd met andere grote atleten op de Spelen op haar afstanden (Wust, Schouten). Vind het echt mooi voor haar dat het nu gelukt is, deze medaille hoort echt in haar carrière.

16 likes

En bijkomend voordeel aan deze gouden medaille is dat er nu ook eindelijk een einde is aan het gezeur over dat Beune had moeten rijden etcetc.

8 likes

Zo blij voor Antoinette. Wat een race!!

2 likes

Hoe hard ik het Antoinette ook gun, maar Groenewoud better be good op de Mass start hoor, ze heeft tot nu toe 4 keer gereden waarvan 1x met de ploegenachtervolging brons. Verder geen deuk in een pakje boter.

En ja het zijn de regels en ik verwacht ook niet van een sportvrouw dat ze een afstand skipt. Maar het is wel zuur om te zien. Dus ik vind wel dat het okt anders ingericht moet worden.

Ik gun Antoinette goud, en misschien had Beune geen goud gepakt, maar ze had denk ik ook geen tiende tijd gereden.

4 likes

Och Michelle :cry:

5 likes

Ach nee Michelle, arme meid

1 like

Ah jeetje arme Michelle…

Arme Michelle, weer gevallen.

Ahh Michelle :frowning:

Ach nee wat sneu

Ach wat sneu voor Michelle

1 like

Ach wat een horror toernooi voor haar. Echt alles gaat mis :cry:

Ja dit zijn echt niet haar Spelen zeg, bijna net zo’n pechvogel als Joep Wennemars

1 like

O dit is een leuke tactiek

4 likes

HAHAHHA LOVE IT

2 likes

Hahaha heerlijk die Vlaamse

1 like