Olympische en Paralympische Spelen #2

Vind ik ook, ik snap wel dat het zo loopt maar vind het wel zielig

2 likes

Ik google wel :joy:

2 likes

Zijn wel altijd lekkere valpartijen hoor goede klappers :fire::fire:

Uiteraard hoop ik dat niemand er iets aan over houdt blabla chocoladevla

Ik ben benieuwd of dat nou echt zo is of dat het wel meevalt.

1 like

Ik wil nog even kwijt dat ik het super gezellig vind om hier samen te kletsen over de OS. Voegt voor mij echt wat toe aan de beleving :smiling_face_with_three_hearts:

29 likes

Maar waar baseren mensen dit op? Want ze stond gewoon erbij toen iedereen om Melle en Jens stond te springen. Wij weten toch allemaal helemaal niet hoe het er daar aantoe gaat onderling.

5 likes

Ik heb het ook gegoogeld maar lijkt vooral vrouwen gezeik hahaha
Jij mag niet in ons clubje!!!

1 like

We zullen het nooit echt weten maar Erben Wennemars zei in de schaatspodcast wel iets over dat als ze willen dat ze onderdeel is van het team, dat ze haar dan wel moeten toelaten, dus het is in ieder geval niet helemaal koek en ei

3 likes

las vandaag nog een artikel hierover Na week vol 'eenzaamheid' en onduidelijkheid begint Schulting aan haar shorttracktoernooi

4 likes

Ja dat weet ik ook niet hoor, allemaal aannames. Al was het team in interviews duidelijk niet te spreken over Schulting.

@Nude door blessures is Schulting vertrokken en wilde ze langebaan proberen. Lange baan lijkt toch niet top ook. toen kwam de OS eraan en meldde Schulting zichzelf weer opeens. Terwijl dit team nu hecht is, mocht schulting mee. Dat wordt waarschijnlijk niet mega gewaardeerd door het team. Iemand moest voor haar ook achterblijven natuurlijk

3 likes

Omg Fontana 🫣🫣🫣

Wajow, ik dacht altijd, deze mensen weten hoe ze moeten vallen zonder veel schade.

Dit ziet er allemaal heel naar uit, ik ben echt delulu soms man

Schulting en Kerstholt hebben elkaar ook nooit gelegen, dus dat zal ook niet meehelpen

3 likes

Ooooh fuck nie best!!! Dit bedoelde ik dus NIET

1 like

Ik neem mn woorden terug excuuuus

Kreeg ze nou een schaats in dr oog?!!

2 likes

Oké deze herhaling had echt NIET gehoeven

6 likes

Ohh damn dat had ik niet willen zien

1 like

Neeeeee joh hoop toch dat dit niet haar oog was

Omggggg dit wilde ik zeker biet zien. Dat oog lijkt eruit