Same, meestal herhalen ze dit ook niet hoor jeetje
Jeeeeezus zit hier te schreeuwen naar de tv. What the fuck in slow motion ook!
Ik snap overigens ook niet dat er niet meer shorttrackers met die viziers van de zusjes Velzeboer rijden. Als je dat litteken van Jens ook ziet dan zie je hoe heftig een ongeluk met zo’n schaats kan zijn.
Kreeg die Poolse die schaats nou in haar oog? Ik
hoop dat ik dat liever niet goed heb gezien (en had het sowieso liever niet gezien)
Ik dacht dat het net onder haar oog was, in haar wang, alsnog heel heftig natuurlijk maar zou wel beter zijn dan in haar oog.
Vind het echt bizar dat je dit in slow motion even laat zien, wtf
Dat hoop ik dan maar.
Ja volgens mij ook maar hoef het niet terug te zien, dat ze dat uitzenden zeg wtf man
Ja dit dacht ik ook te zien. Nog steeds enorm pijnlijk inderdaad
Ik vind van wat ik er tot nu toe over lees wel een hoog middelbare school gehalte hebben
Overigens voor die dames die nu weer moeten ook ongelukkig denk ik voor de kansen als het na zoveel rondjes pas wordt afgebeld. Super logisch dat het gebeurt natuurlijk en dat ongeluk is wat echt erg is.
Snap ontzettend goed dat de Velzeboer zussen zo’n kap dragen
Moet verplicht worden
Wat bizar om dat zo in slow motion te herhalen, jemig. Hoop echt dat het meevalt voor haar.
Nu opnieuw rijden is ook geen feestje. Toch die extra inspanning
Gatver wat naar zeg, vooral die beelden.
Mbt Schulting las ik vandaag dit artikel (betaalmuur dpg):
Daardoor gun ik het haar eigenlijk nog meer. Btw niks ten nadele van de rest hoor. Voor mij is al dat gezeik en gedoe van vooral de pers niet nodig.
Pfff en dan weer door moeten, vreselijk
Ik kan mij niet voorstellen dat deze schaatsers nu heel lekker rondrijden. Veel kracht al kwijt en eentje half geblesseerd. En dan zullen ze de wangschade ook nog wel meegekregen hebben.
En gewoon weer 13 rondjes schaatsen… bikkels
Pfff gelukkig ging ze er al zwaaiend af maar heftig hoor
Mag lije dst het niet in dr oog kwam
Hun vader is daar ook heel vooruitstrevend in, die meiden waren ook de eerste die met die nekbeschermer reden en nu ook met dat scherm. Hun tante heeft een dwarslaesie opgelopen bij shorttrack, vandaar dat veiligheid hoog in het vaandel staat