Olympische en Paralympische Spelen #2

Het feit dat ze nog zo oké wegging denk ik van niet. Kan mij niet voorstellen dat je zo chill blijft als je half blind bent geworden net.

1 like

Ja op zich zijn deze vrouwen wel gewend relatief snel achter elkaar te moeten schaatsen. Niet zoals Wennemars die de 1000m over mocht rijden terwijl dat helemaal niet kan zeg maar. Maar alsnog lijkt het me voor je kansen ook in de halve en hele finale niet bevorderlijk als je al zoveel extra rondjes hebt moeten rijden.

3 likes

ja precies. en het is toch logisch dat het even zoeken is/lijkt als ze in zo’n korte periode weer meetraint in een hecht team en het daarvoor turbulent was. er zullen vast spanningen zijn maar dat betekent niet dat het haat en nijd is.
dat er bijna geen hoi tegen elkaar vanaf kan vind ik echt drama zoeken en ook een beetje lullig naar het team, alsof die vijandig zijn en suzanne slachtoffer. het is gewoon ff een gekke situatie

sorry beetje ranty maar als ik 2 sec op social media comments lees maken mensen er een hele strijd van alsof of suzanne iets wordt afgepakt of dat suzanne iets wil afpakken en verbreken. echt vermoeiend en slaat gewoon nergens op.

edit: en misschien dat dingen uiteindelijk wel leiden tot blijvende moeilijkheden maar ja weenie vind het gewoon gek om nu dit soort opmerkingen te maken over een interne en lopende situatie. en ook vanuit onvolwassen/kinderachtig oogpunt waarbij er geen ruimte is voor nuance en iedereen mensen wil bestempelen. terwijl beide kanten juist supergoed te begrijpen en logisch zijn.

9 likes

Poe, wat kan dit een gevaarlijke sport zijn.

Jeetje arme meid nog buikgriep ook. Ze ziet ook wel witjes.

3 likes

Stom dat Velzeboer en Schulting weer in dezelfde rit rijden. En weer Confortola erbij

6 likes

Ja volgens mij zitten de top 3’s gewoon allemaal weer bij elkaar

Fontana maakte ook zo’n harde klap en dan gewoon weer rijden, hoop niet dat ze zichzelf een lange blessure inrijdt nu

3 likes

Fontana kan echt alles, deze vrouw is van ijzer

3 likes

Dit is ook haar 6e Olympische spelen :sweat_smile: ze doet al mee sinds haar 16e

5 likes

Ja echt bizar

1 like

mijn god wat is er aan de hand vandaag zeg

5 likes

Ah jammer

Ahh balen zeg

1 like

Wat gebeurt hier allemaal

1 like

Wat de fuckkkk

2 likes

wtf, wat is dit

zij is al vanaf toen ze kind was van ijzer, ik reed soms toernooien waar zij ook reed (niet tegen haar, zij was ouder) en zij en haar broertje waren als kind/jonge tieners al fucking BUFFED, die moesten al relatief jong krachttraining doen van hun vader. toen al ontzagwekkend en ze won toen ook al alles :joy: echt insane, geboren voor het shorttrack

16 likes

Dit meen je niet alle Nederlanders er uit.

Huhhh wat gebeurde hier allemaal

2 likes