De vloek van Stoddard, ze heeft juju op het ijs gegooid.
maar jij reed dus internationale toernooien? wat vet zeg! tot welke leeftijd heb je dat gedaan? heel cool, ik âkenâ (lol ik ken jou ook natuurlijk niet maar toch) echt helemaal niemand die die sport doet of deed
Jammer voor beide om er zo uit te gaan.
Dat zeiden ze wel bij Eurosport of iig dat het wel aan het ijs lag
Edit: Zou een protest dan nog nut hebben (gehad)
Voelt hier ook een beetje alsof ik een bekende atleet ken zo ![]()
Wat bedoelen ze nou: ze hebben 7 banen?
Deze sport zou ook zo slecht voor mij zijn. Bij alles zie ik protesten en penaltyâs ![]()
Volgens mij kunnen ze met die blokjes andere banen creĂ«ren door de bocht te âverplaatsenâ
Ik had echt het stadion gesloopt menig langebaanschaatser is beter af op de langebaan dan shorttrack want die hebben geen koel genoeg hoofdđ
tm mn 14e, dus niet heel interessant hoor. ook niet heel europa, het was vaak engeland, belgie, duitsland, nederland, frankrijk.
maar het was wel heel vet en gezellig en in een tijd dat echt niemand shorttrack nog kende ook dus het is heel leuk om het zo te zien groeien. en voor deze nieuwe generatie nog mensen te zien rijden waar ik mee heb getraind of wedstrijden mee heb gereden. en mensen zoals Fontana
Vraag me dan toch af hoe dat werkt, want je ziet wel vaak dat de blokjes ook weggetikt worden tijdens het racen. Hoe weten ze dan de bochten. Ik kijk vaak shorttrack maar dit wist ik niet.
haha nee absoluuuuut niet.
Heb je Jenning ooit gesproken? ![]()
Of is die te jong?
Er rijden de hele tijd mensen over de baan heen om die blokjes weer terug te plaatsen. Zie je op tv helemaal niks van, maar is echt leuk als je in het stadion bent!
heel leuk! kan me voorstellen dat het extra leuk is om te kijken dan nu ook. volgens mij is het een sport die veel bekender is geworden de laatste jaren dus dan is het wel speciaal om de âbegintijdâ te hebben meegemaakt
hahahah nou hij was denk ik 3 toen ik 14 was dus nee
naast dat het een langebaner is uit een heel ander deel van het land
al mochten de spelen wellicht niet een super succes zijn voor dr, heeft joy wel lekker gecasht hoor met al die reclames ![]()
![]()
![]()
Weet iemand wat een beetje onze kansen zijn op de massastart morgen voor zowel mannen als vrouwen? Ik kan het niet zo inschatten. Volgens mij veel goede mannen in het veld. Vrouwen wel meer favoriet maar Groenewoud lijkt niet in topvorm
Ja kwam vanmiddag ook al de aangepaste reclame tegen op een bord iets met een t en dan zilver (vanwege de TP)
Hij pas in 2023 overgestapt naar het langebaanschaatsen, daarvoor deed ie shorttrack, maar denk zomaar dat dit niet het grootste obstakel was om hem te spreken ![]()