Volgens mij hebben ze een goed feestje gehad aan de kleine oogjes van Tuitert te zien
Ik kijk langlaufen en 3 Noren liggen bijna 2 minuten op kop van de rest en die anderen komen echt helemaal niet meer in beeld, dus nu ziet het eruit alsof je gewoon naar 3 buddies kijkt die gezellig een middagje samen aan het langlaufen zijn ![]()
En net als ik dit typ houdt ƩƩn van de Noren het niet meer bij en nu is t net alsof ze hun bff hebben gedumpt ![]()
Wat een ellende dat bobsleeƫn. Al twee keer een slee op zijn zij (zeg je dat zo?) met snelheden van 130km/u. En de hulp duurt ook zo lang
Dat langlaufen lijkt me echt de vreselijkste sport om te doen van alle sporten op de olympische spelen, lijkt me zo vreselijk zwaar. Echt afzien
Als prestatiesport lijkt het mij ook echt kut, en ook op zoān parcours etc maar recreationeel lekker door de bossen vind ik wel een aantrekkelijk idee ![]()
haha ja ik heb dat weleens gedaan, maar het is pittiger dan je denkt! vooral als je ook omhoog moet enzo ![]()
Ja maar een beetje fysieke/sportieve uitdaging vind ik wel leuk! Vond je dat dan ook kut? Of wel leuk maar zwaarder dan verwacht
Ja laat staan 50 km ben je echt alleen maar aan het ploeteren
Het ziet er ook zo inefficiƫnt uit alsof je beter kan gaan lopen (ik weet dat dat niet zo is)
wel heel leuk! vooral in een mooi besneeuwd bos
en ook juist leuk dat het op en neer gaat want anders is het een beetje saai. maar het is wel een work out als je een beetje tempo houdt
Ik houd wel van 50km
maar zou het liever lopen denk ik
Echt afgrijselijk
. Ik snap niet dat er niet meer mensen met die helmen/maskers rijden zoals de zusjes velzeboer (en al helemaal niet waarom die broertjes van 't wout dat bijvoorbeeld niet dragen)? Zij laten ook zien dat je prima hard kan gaan met die maskers op
Lijkt mij ook typisch zoiets dat uiteindelijk verplicht wordt.
Ik vraag me af of zoān scherm niet schijnzekerheid is. Bij een val (weet niet meer welke) vloog dat scherm er ook wel heel gemakkelijk af. Zit niet heel vast aan de helm
Ik kan mij voorstellen dat dat juist een veiligheidsmechanisme is; en het zal sowieso geen zekerheid bieden maar dat betekent niet dat het wel veiliger is dan zonder (maar goed ik weet niet of dat daadwerkelijk zo is, maar ik denk van wel haha)
Wat aardig van Anema dat Ritsma er ook bij mag staan ![]()
![]()
lijkt me sowieso veiliger dan zonder hoor. in dit geval met Sellier ook, dan had ze in ieder geval niet die schaats direct in haar gezicht gehad.
zal alleen wel benauwder schaatsen met zoān ding voor je gezichtā¦
Nou dat heeft ook niet heel lang geduurd haha
Wilde het net komen posten, hahaha
Hoe zat het nou met de halve finales: ik dacht dat ze eerst zeiden dat landgenoten elkaar niet mochten helpen. Maar daarna zeiden ze dat Jilek op die andere man wachtte?
Ja die andere man was ook geen landgenoot