Heel benieuwd of Schulting nu het shorttracken weer (fulltime) gaat oppakken
Viel me nu pas op hoe klein Dubois is haha
Hahaha die Italianen die nog even viool gaan spelen
Hahah ja waarom doen ze dit?
Ik blijf de relay altijd zo chaotisch vinden om naar te kijken
Wat een conclusie, dat we 1e, 2e, 3e of 4e kunnen worden ![]()
Ook zonder topvorm maakt Groenewoud wel een serieuze kans om te winnen, zeker als ze samen met haar vaste maatje Kerkhoff de finale kan gaan rijden. Ze heeft een hele goede eindsprint (vandaag ook een van de snelste laatste rondes dus dat zit op zich wel goed), dus ik denk wel dat een medaille er in moet zitten. Maar het blijft een onvoorspelbaar onderdeel en je weet het nooit! De voornaamste tegenstanders zijn toch wel de Canadese vrouwen (Blondin en Maltais), maar die werken vaak slecht samen, en Lollobrigida.
Bij de mannen is het niveau in de breedte toch wel een stuk hoger en kan het echt flink wat kanten op gaan. Durf daar niet echt een favoriet aan te wijzen eerlijk gezegd. Bergsma is een goede rijder en zit er natuurlijk lekker in na die bronzen medaille op de 10, maar zijn ploegmaatje Van de Bunt is onervaren en moet eerst nog maar de halve finale door zien te komen. Kan heel spannend gaan worden
Geeeen idee
Echt slecht voor mân bloeddruk die 44 rondjes
Ik luister nu alleen, kan het niet aanzienâŠ
Ja ik vind het ook veel te lang haha, ben sowieso wel meer van de kortere afstanden maar dit zijn er echt een hoop
Nee hij komt van het shorttrack
Edit: spuitelf
Ik krijg hier stress van
Veel te spannend dit
Same, veel te bang dat er iemand valt!
Jeeeeetje wat spannend dit
Aaargh kommmmooop
Yaass
JAAAAAAAAA
OMG jaaaaaaaaa