Er zitten geen landgenoten bij elkaar in de halve finale, om het allemaal wat spannender te maken. Jilek en Wenger komen uit verschillende landen (Tsjechië en Zwitserland), maar ze kennen elkaar wel, vandaar. Elkaar helpen/samenwerken is sowieso niet verboden, gebeurt normaal gesproken vooral door mensen uit hetzelfde land maar niet alleen maar
Bart Swings liet Stijn ook lopen, kan bij zijn strategie horen natuurlijk maar kan ook een kwestie van gunnen zijn aangezien ze ploeggenoten zijn
Gadver toch wel echt in haar oog dus, ik hoopte dat het eronder was ![]()
Ja in principe had ze ook gewoon een bril op natuurlijk en die vloog ook af. Maar gevoelsmatig voelt zo’n scherm toch wat veiliger
Ja zou zeker kunnen! Zeker omdat het ‘maar’ de halve finale was
Ja want je kan teringgoed zijn maar als je nu in je prime bent als langlaufer heb je fucking pech want die Klaebo wint met gemak letterlijk alles.
De beste olympiër ooit nu, zomer en winter, 6x goud op 1 spelen.
Er moet toch iets zijn met het ijs? Zo glad, ze lijken allemaal voor het eerst in hun leven op dat ijs te schaatsen.
Massa start is zo vreemd
WEer zoooo dicht op elkaar
Ik snap er niets van.
Dat duwen en trekken ook
En what’s up met die punten?
De finales zijn leuker! Meer samenwerken en die tussensprints niet belangrijk
Snap er echt niks van
, maar toch vermakelijk
Deze halve finales zijn als leek niet te volgen. Gelukkig gaat het in de finale gewoon om de eerste 3.
Ik ook niet! Maar 3/3 door nu uit NL dus top.![]()
Ik moet elke keer zo lachen om dat accent van Irene Schouten, welk accent is dit? Is me in haar schaatscarriere nooit zo opgevallen maar nu als commentator hoor ik haar de hele tijd zo plat praten. Niks op tegen trouwens hoor, vind het wel geinig
Westfries volgens mij!
Hoezo is dit niet te volgen dan? Met het commentaar erbij lijkt het best duidelijk, tenzij ik het allemaal verkeerd begrijp haha