Ahh die blijdschap bij Niels Kerstholt, zo leuk!
nou weten de sportman en coach van t jaar ook al vroeg dit jaar
Ik denk dit elke Spelen weer en elke keer vergeet ik het weer tot de volgende Spelen. Hetzelfde met kunstschaatsen
En wat leuk voor Kerstholt als coach dan toch de relay finale winnen.
Ik vind de regie bij het shorttrack aan het eind van die races soms zo bizar slecht
Net meteen na het einde veel te lang het publiek in beeld ipv die mannen, van de week nadat Jens en Xandra goud hadden gewonnen kwamen eerst uitgebreid de feestende teams van zilver en brons in beeld, en lang ook. Ik snap er niks van.
Dit idd! Mn man en ik hebben tegen elkaar gezegd dat we ook maar eens naar shorttrack moeten gaan. Ben benieuwd over 4 jaar of we dat ook echt gedaan hebben, hahaha
hahaha ja ik wist dat ook gewoon maar ff helemaal vergeten
maar heeft ook weinig invloed op zn leeftijd verder ![]()
Ik vind dit zoooo leuk! Love shorttrack sinds deze spelen
Doe het! Het is live ook echt fantastisch om te zien en mee te maken
Spannend dus!! Ben heel benieuwd. Bedankt voor je lange analyse haha!
Ik wil echt de spotify playlist van de shorttrackbaan
ik vind Jens zo mooi schaatsen, hij zoeft er overheen gewoon
Dat Kerstholt elke weer heel en op de boarding blijft staan is ook af en toe een wonder. Die maakt af en toe sprongen dat je bijna denkt ‘dat gaat zo
mis’.
Heerlijk hoe enthousiast Cees Juffermans is, vind hem sowieso een goede analist
ze zijn vandaag wonderwall vergeten
Wat een machtig mooi shorttrack toernooi is het geweest joh, 5x goud / 1x zilver / 1x brons!
Nederland ook weer naar 4 op de medaillespiegel
Ja enthousiast kun je over Jorien niet echt zeggen, maar zij bewaart de rust zullen we maar zeggen
Vind haar zoooo droog
Hahaha ja zij is het tegenovergestelde idd
Bij de langebaan 500 meter vrouwen was het lied vóór dat Femke Kok etc opkwam voor de medailleceremonie ‘Liever te dik in de kist’
ja maar jorien heeft soms wel echt een megaglinster in haar ogen en zo’n glimlach die niet te onderdrukken valt! vind het een leuke combi zo