Ik ben haar steeds meer gaan waarderen. Heel nuchter en droog, maar goede analyses en als ze enthousiast is dan straalt ze ook echt.
Op een rare manier is er ook een heel leuke chemie tussen die drie.
Ik ben haar steeds meer gaan waarderen. Heel nuchter en droog, maar goede analyses en als ze enthousiast is dan straalt ze ook echt.
Op een rare manier is er ook een heel leuke chemie tussen die drie.
ja ik vind haar ook een leuk mens en de chemie ook wel leuk maar ik vind het lastig als mensen zo weinig mimiek hebben. net ook nadat alle Nederlandse vrouwen waren gevallen stond ze er gewoon weer precies hetzelfde bij
![]()
Wie denken jullie dat de vlag gaat dragen bij de sluitingsceremonie? Bij de vrouwen Xandra of Femke misschien? Of Antoinette? En bij de mannen Melle?
Oh ik wist niet dat Velzeboer wel nog de B-finale mocht gaan rijden. Niet dat je daar iets voor koopt per se
Kneld als afsluiter misschien?
Denk Michelle wel ook
kjeld heeft vorige al gedaan vgm
ik denk xandra en/of jorrit bergsma!
ik ben toch een beetje verdrietig voor de vrouwen met de relay nog en voor suzanne & xandra hun 1500. vooral omdat het gewoon echt klotefoutjes waren en ze de capaciteit gewoon hebben en kans op medailles. en ik had suzanne echt graag zien rijden en strijden nog
Hoop zo op Fontana, als Stoddard een plak heeft word ik boos.
Maar ach, weet ook niet of zij er nou altijd veel aan kan doen.
@instantramen Jorrit natuurlijk!!!
Ik kan niet wennen aan hoe droog die start is bij dit soort afstanden ![]()
Ik vind het ZO jammer dat de Spelen al bijna afgelopen zijn. Heerlijke tv is dit toch. Hopelijk kan Bergsma morgen nog iets moois op de massstart
net beren die rechtop lopen op de een of andere manier hahaha
Het wordt echt afkicken na morgen.
Aan de andere kant ook wel weer blij als ik weer andere dingen in de avond kan doen ![]()
Ik ben ergens ook wel blij als ik gewoon weer op tijd naar bed kan, hahaha.
Ik ben toch was bozig
love hoe die kleine elegante koreanen schaatsen man
Ik vind de Koreanen zo fantastisch in het shorttrack
ja ze rijden zo moooi en zo licht en makkelijk!
AHHH ARIANA ![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben wellicht licht aangeschoten, maar ik moet een traantje wegpinken bij Fontana.
Ik ken de spelen eigenlijk niet zonder Fontana
kieliekim
ik heb bij jou hele tijd het idee dat het tegelijkertijd je eerste spelen als kijker zijn maar ook je 12e ![]()