Olympische en Paralympische Spelen #2

Er moet toch iets zijn met het ijs? Zo glad, ze lijken allemaal voor het eerst in hun leven op dat ijs te schaatsen.

1 like

Massa start is zo vreemd

4 likes

WEer zoooo dicht op elkaar

2 likes

Ik snap er niets van.

1 like

Dat duwen en trekken ook

1 like

En what’s up met die punten?

De finales zijn leuker! Meer samenwerken en die tussensprints niet belangrijk

1 like

Snap er echt niks van :sweat_smile:, maar toch vermakelijk

2 likes

Deze halve finales zijn als leek niet te volgen. Gelukkig gaat het in de finale gewoon om de eerste 3.

3 likes

Ik ook niet! Maar 3/3 door nu uit NL dus top.:sweat_smile:

Ik moet elke keer zo lachen om dat accent van Irene Schouten, welk accent is dit? Is me in haar schaatscarriere nooit zo opgevallen maar nu als commentator hoor ik haar de hele tijd zo plat praten. Niks op tegen trouwens hoor, vind het wel geinig

1 like

Westfries volgens mij!

2 likes

Hoezo is dit niet te volgen dan? Met het commentaar erbij lijkt het best duidelijk, tenzij ik het allemaal verkeerd begrijp haha

3 likes

Oh Koning Filip en Koningin Mathilde zijn er ook in de tribune.

Kon Natan of Dries Van Noten niets met die outfits doen. Het doet gewoon pijn aan mijn ogen

2 likes

Zo die benen van Groenewoud, wat een kracht als je zo kan eindigen. Hopelijk genoeg over voor de finale

3 likes

Ik kon in ieder geval niet inschatten bij de race van Kerkhoff wie er nog toe deed en wat ze precies moest doen om er bij te zitten. En de commentatoren wisten het daarna ook pas toen ze de uitslag zaten.
Maar ik zit ook onderweg in de auto te kijken, dus wellicht is het makkelijker te volgen als ik het heel geconcentreerd zou volgen.
Persoonlijk vind ik het gewoon overzichtelijker als 1, 2 en 3 ‘gewoon’ winnen en dat is straks ook zo.

1 like

Spannend weer! Hopelijk een harde koers voor Bergsma ipv een eindsprint

Oh maar dat was zeker onduidelijk, op mij kwam het over alsof ze buiten de boot viel maar uiteindelijk alsnog met de hakken over de sloot geplaatst voor de finale.

Wat dus erg knap is, die coach Adema geloof ik schijnt dit live erg goed te kunnen berekenen werd net gezegd. Dus voor de coach was het minder spannend wellicht

Poh Bergsma! Ben benieuwd of het gaat lukken

4 likes

Hij heeft een goede aan van der Bunt

4 likes