wel heel leuk! vooral in een mooi besneeuwd bos
en ook juist leuk dat het op en neer gaat want anders is het een beetje saai. maar het is wel een work out als je een beetje tempo houdt
Ik houd wel van 50km
maar zou het liever lopen denk ik
Echt afgrijselijk
. Ik snap niet dat er niet meer mensen met die helmen/maskers rijden zoals de zusjes velzeboer (en al helemaal niet waarom die broertjes van 't wout dat bijvoorbeeld niet dragen)? Zij laten ook zien dat je prima hard kan gaan met die maskers op
Lijkt mij ook typisch zoiets dat uiteindelijk verplicht wordt.
Ik vraag me af of zoān scherm niet schijnzekerheid is. Bij een val (weet niet meer welke) vloog dat scherm er ook wel heel gemakkelijk af. Zit niet heel vast aan de helm
Ik kan mij voorstellen dat dat juist een veiligheidsmechanisme is; en het zal sowieso geen zekerheid bieden maar dat betekent niet dat het wel veiliger is dan zonder (maar goed ik weet niet of dat daadwerkelijk zo is, maar ik denk van wel haha)
Wat aardig van Anema dat Ritsma er ook bij mag staan ![]()
![]()
lijkt me sowieso veiliger dan zonder hoor. in dit geval met Sellier ook, dan had ze in ieder geval niet die schaats direct in haar gezicht gehad.
zal alleen wel benauwder schaatsen met zoān ding voor je gezichtā¦
Nou dat heeft ook niet heel lang geduurd haha
Wilde het net komen posten, hahaha
Hoe zat het nou met de halve finales: ik dacht dat ze eerst zeiden dat landgenoten elkaar niet mochten helpen. Maar daarna zeiden ze dat Jilek op die andere man wachtte?
Ja die andere man was ook geen landgenoot
Er zitten geen landgenoten bij elkaar in de halve finale, om het allemaal wat spannender te maken. Jilek en Wenger komen uit verschillende landen (Tsjechiƫ en Zwitserland), maar ze kennen elkaar wel, vandaar. Elkaar helpen/samenwerken is sowieso niet verboden, gebeurt normaal gesproken vooral door mensen uit hetzelfde land maar niet alleen maar
Bart Swings liet Stijn ook lopen, kan bij zijn strategie horen natuurlijk maar kan ook een kwestie van gunnen zijn aangezien ze ploeggenoten zijn
Gadver toch wel echt in haar oog dus, ik hoopte dat het eronder was ![]()
Ja in principe had ze ook gewoon een bril op natuurlijk en die vloog ook af. Maar gevoelsmatig voelt zoān scherm toch wat veiliger
Ja zou zeker kunnen! Zeker omdat het āmaarā de halve finale was
Ja want je kan teringgoed zijn maar als je nu in je prime bent als langlaufer heb je fucking pech want die Klaebo wint met gemak letterlijk alles.
De beste olympiƫr ooit nu, zomer en winter, 6x goud op 1 spelen.
niet in haar oog met het mes, maar wel zodanig ~trauma rondom haar oog en het bot onder haar dat het wel effect heeft op haar oog
hier staat het iets duidelijker
en met die schermen, daar kan in een verkeerde hoek natuurlijk ook altijd een mes onder komen. maar het lijkt wel vrij dicht tegen het gezicht aan te zitten en met deze crash denk ik dat het ijzer van santos het plastic zou hebben geraakt en niet het gezicht. weet ook niet in hoeverre je kan spreken van schijnveiligheid, zulke dingen gebeuren meestal in fracties van seconden zonder dat je er controle over hebt.