Olympische en Paralympische Spelen #2

Het is wel softer dan in de NHL maar ik kijk en supporter voor Canada. Voor de rest weet ik er niets van

Dat is altijd wel een goed idee, haha

1 like

Spannend deze overtime, ben heel benieuwd

Godver

1 like

Teleurstellend. Canada leek qua speeltijd de overhand te hebben, jammer dat ze er niet in gingen

1 like

Wat een kutzooi dat VS nu zo wint, Canada had terechte winnaar geweest. Maar is helemaal in lijn met het verloop van dit hele ijshockeytoernooi: in de OT kruipt elke keer de verkeerde door het oog van de naald.

Aaah krijg net bericht dat de man van nicht er echt ziek van is en om 11 uur 's ochtends maar een drankje voor zichzelf ingeschonken heeft, haha.

Maar helemaal kut ook, schijt Amerikanen

1 like

wauw mensen zijn echt compleet gestoord. levenslange blokkade op shorttrack kijken moeten ze krijgen

2 likes

https://www.nu.nl/olympische-spelen/6386969/swings-baalt-na-vreemde-massastart-ze-zullen-me-wel-slechte-verliezer-vinden.html

België core

Ik had hoop op Måneskin, maar ik hoor net dat de opera centraal staat. Kijk het later dan wel een keer terug :sweat_smile:

1 like

We zullen je taggen als ze er toch ineens zijn :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Maneskin is uit elkaar toch?

Beter deze opera dan Mariah wel

Hahaha inderdaad slechte verliezer man, ze gingen het zelf ook niet dichtrijden terwijl ze met twee man waren, omdat de kans dat Stoltz dan de sprint wint te groot is

1 like

Ah Sakamoto die de vlag draagt voor Japan, wat gaat zij gemist worden op het ijs!

Edit: had Lolobridgida wel als vlaggendrager gedacht!

4 likes

Brazilië heeft toch wel echt de lelijkste outfits, en korte donsbroek?!

2 likes

Volgens mij een beetje zo’n One Direction situatie. Officieel niet, maar zal niet gebeuren zolang ze individueel succes hebben.

2 likes

word altijd beetje emo van die ceremonies man

3 likes

Neee! Is vet! Die puffer rok met puffer jas kan zo op de winter catwalk!!!

Sorry voor de dubbelpost, maar ik vind het gewoon echt heel nice!

Nee niet voor mij om in de winter te dragen, maar ik trek het oranje TeamNL gedrocht ook niet aan.

5 likes

Nee deze hadden ze nu tijdens de vlaggenparade niet aan! Donkerblauwe pufferjas met Brazil erop en dan donkerblauwe puffer korte broek met een sportlegging eronder ofzo. Deze gigantische cape is nog wel cool idd

1 like