*glimmende vuilniszak
De vlaggendragers wel!
Ik snap wat je bedoelt, maar ik vind de zwarte versies ook nice!
Tuurlijk eindigt het met drie Noorse atleten haha
deze dans ![]()
![]()
![]()
![]()
Wie zijn dit? Vrijwillgers?
Ah zo episch die vrijwilliger die er in Cortina '56 ook al bij was
zag daar vanavond ook al een artikel over: https://www.nu.nl/324263/video/van-cortina-56-naar-milaan-cortina-26-oudste-vrijwilliger-vertelt.html
Is dit Lourdes???
Nee lol ![]()
Ik ging stuk om die dansers in de rookmachines.
Ik bedenk mij nu opeens, weet je wat leuk zou zijn. Estafette of relay op lange baan schaatsen!
Lijkt me top voor de teamspirit
Als ik mij niet vergis is dit er, alleen is het geen Olympisch onderdeel en is het ook maar 1x in de world cups oid.
Edit dit is het:
Mixed gender relay
Het team wordt gevormd door een man en een vrouw. De schaatsster rijdt eerst een ronde, vervolgens de man twee. Daarna komt de vrouw weer het ijs op voor twee rondes en de man sluit af met een ronde. Dit onderdeel is geïntroduceerd in de winter van 2023/2024.
Geloof dat Angel Daleman en Wesly Dijs dit een keer gedaan hebben.
Jaa dit heb ik gezien inderdaad! Mag van mij uitgroeien naar meer!
Ik vond dit topic afgelopen twee welen zo gezellig, bedankt allemaal!
Ahh zo jammer dat het weer voorbij is. Nog maar 2,5 jaar tot de zomerspelen ![]()
![]()
![]()
Ik vind het jammer dat langebaanschaatsen nog geen grote parasport is. Dat blijft toch wel de sport die ik het leukste vind.
Heb het parabiathlon wel aan nu, interessant dat ze een soort percentage krijgen van hun tijd!
Moet het zo wel afzetten want ga naar de Feministen Mars op de Dam. Kan verder vandaag niet echt volgen helaas!
NL gaat lekker op de Paralympische spelen las ik. Echt jammer dat dit niet zo groot is (op tv etc) als de Olympische spelen. Zo ongelofelijk veel respect voor deze sporters. Hoop dat ze een voorbeeld mogen zijn voor veel kinderen met een beperking 🫶🏻